ورزش

ستاره اینتر: برای تمدید قراردادم ذره‌ای شک نداشتم

نیکولو بارلا، ستاره اینتر میلان، در مورد تمدید قراردادش با این باشگاه صحبت کرد.

به گزارش “ورزش سه”، این هافبک با تمدید قرارداد با اینتر تا ژوئن ۲۰۲۹ با ۷ میلیون یورو دستمزد به اضافه چند بند پاداش، به پردرآمدترین بازیکن ایتالیایی در سری A تبدیل شد.

بارلا پس از تمدید در گفت‌وگو با وب‌سایت رسمی اینتر گفت:«امروز بسیار خوشحال و هیجان‌زده‌ام که قراردادم را برای چند سال دیگر با اینتر تمدید می‌کنم.
در پاسخ به پیشنهاد اینتر هیچ شکی نداشتم. من به این پروژه باور دارم و مهم‌تر از همه، می‌خواستم قبل از تورنمنت اروپایی قرارداد را امضا کنم. من واقعاً افتخار می‌کنم که می‌توانم در سال‌های آینده برای این باشگاه بزرگ مبارزه کنم.

ستاره اینتر: برای تمدید قراردادم ذره‌ای شک نداشتم

آرزوی من ادامه دادن به مسیر موفقی است که تیم و مربی در سال‌های اخیر در آن پیش رفته‌اند. ما می‌خواهیم پیشرفت کنیم و شادی بیشتری برای هوادارانمان به ارمغان بیاوریم. ما در این مدت لحظات فراموش‌نشدنی‌ای با آن‌ها داشته‌ایم و مطمئن هستم که لحظات بیشتری هم در راه است. نمی‌توانم صبر کنم تا دوباره در برابر هواداران فوق‌العاده نراتزوری بازی کنم، همه ما با هم برای اینتر

این بازیکن ۲۷ ساله در سال ۲۰۱۹ از باشگاه کالیاری با مبلغ ۴۴.۵ میلیون یورو به اینتر پیوست و اکنون ۲۳۵ بازی برای نراتزوری انجام داده و ۲۲ گل به ثمر رسانده و ۵۱ پاس گل داده است.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا