ورزش

ستاره بارسا در وگاس به پاریس فکر می‌کند (عکس)

عثمان دمبله برخلاف شایعات مبنی بر جدایی‌اش در پرواز بازیکنان بارسلونا به لاس وگاس حضور یافت.

به گزارش ورزش سه، درحالیکه همه چیز نشان می‌دهد عثمان دمبله راهی پاری سن ژرمن می‌شود، اما در حال حاضر او بارسلونا را رها نمی‌کند و به لاس وگاس سفر کرد. این درحالی است که او در سومین بازی دوستانه پیش فصل بارسا مقابل میلان بازی نخواهد کرد.

ویدیویی که از هواپیمای بازیکنان بارسا برای سفر به لاس وگاس منتشر شده نشان می‌دهد، دمبله علیرغم شایعات روز گذشته مبنی بر جدایی‌اش، همچنان در اردوی آبی اناری‌ها حضور دارد.

دمبله یکی از بازیکنان قابل توجه ال‌کلاسیکویی بود که در دالاس مقابل رئال مادرید برگزار شد و اولین گل شاگردان ژاوی را به ثمر رساند. روز گذشته مشخص شد که پاری سن ژرمن با قراردادی 5 ساله و پیشنهادی چشمگیر خواستار جذب این بازیکن فرانسوی است.

1903923

ایجنت دمبله با وجود علاقه پاری سن ژرمن از بارسا حدود 7 میلیون بیشتر برای تمدید قرارداد درخواست کرد؛ مبلغی که پی‌اس‌جی بدون مشکل به بازیکن فرانسوی پرداخت خواهد کرد.

اگر تا پیش از رسیدن یکم جولای پاری سن ژرمن بند فسخ قرارداد دمبله را فعال می‌کرد، می‌توانست با پرداخت 50 میلیون یورو این بازیکن را جذب کند اما اکنون باید 100 میلیون یورو بپردازد تا شرایط جدایی این بازیکن فراهم شود.

پرواز بازیکنان بارسلونا برای تعیین تکلیف دمبله به تعویق افتاده بود که اکنون با حضور او در این پرواز باید دید ستاره فرانسوی چه تصمیمی برای آینده‌اش دارد.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا