ورزش

ستاره برزیلی با قراردادی چهار ساله در یوونتوس

فقط توافق دو باشگاه مانده؛

داگلاس لوئیز، هافبک استون ویلا، با یوونتوس به توافق شخصی دست پیدا کرده است.

به گزارش “ورزش سه”، داگلاس لوئیز برزیلی با شرایط پیشنهاد با یوونتوس موافقت کرده و این اجازه می‌دهد تا مذاکرات باشگاه ایتالیایی با استون ویلا به مراحل پایانی نزدیک شود.

استون ویلا به دلیل قوانین سود و پایداری لیگ برتر، در موقعیتی قرار گرفته که باید قبل از پایان ماه ژوئن، از طریق فروش بازیکنانش بودجه‌ای را تأمین کند.

مدتی است که یوونتوس هافبک برزیلی را زیر نظر داشته و به همین دلیل مذاکرات ادامه یافت. یوونتوس در نظر دارد در ازای جذب داگلاس لوئیز، وستون مک کنی و ساموئل ایلینگ جونیور را به استون ویلا بفروشد.

این دو باشگاه در مورد مقدار پول که باید به این معامله اضافه شود با هم مذاکراتی داشتند که همه چیز به خوبی پیش رفته و آن‌ها به امضای قرارداد نزدیک شده‌اند.

ستاره برزیلی با قراردادی چهار ساله در یوونتوس

بر اساس گزارش توتواسپورت، کریستیانو جونتولی، مدیر یوونتوس، با کیا جورابچیان، ایجنت داگلاس لوئیز، در تماس بوده و طرفین بر سر قراردادی چهار ساله به ارزش حدوداً 5 میلیون یورو خالص در هر فصل به‌ اضافه پاداش‌ها، به توافق رسیده‌اند.

بانوی پیر سپس وستون مک‌کنی و ساموئل ایلینگ جونیور را در ازای این بازیکن 26 ساله به لیگ برتر می‌فرستد، در حالی که 18 میلیون یورو نیز در این قرارداد گنجانده شده است. تنها چیزی که در حال حاضر باقی مانده توافق نهایی بین یوونتوس و استون ویلا است.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا