ورزش

ستاره برزیلی لیورپول ترک عادت نکرد (عکس)

باز هم درخشش مقابل آرسنال:

بابی فیرمینو، ستاره برزیلی لیورپول، جلوی شکست خانگی این تیم مقابل آرسنال را گرفت.

به گزارش “ورزش سه”، لیورپول در شبی که نمایشی بهتر از صدرنشین لیگ برتر داشته و فرصت های گلزنی فراوانی را از دست داد، در خانه 2-2 مقابل آرسنال متوقف شده و دو امتیاز حساس را در مسیر کسب سهمیه لیگ قهرمانان از دست داد. اما منجی یورگن کلوپ و مرسی سایدی ها در این دیدار بابی فیرمینو نام داشت و او عادت همیشگی و تکراری خود مبنی بر باز کردن دروازه تیم قرمزپوش لندنی را امشب نیز ترک نکرد.

ویدئو: 277364

در دقیقه 78 این دیدار بود که یورگن کلوپ ترکیب خود را هجومی تر کرده و بابی فیرمینو را به جای فابینیو وارد میدان کرد. این تغییر خیلی زود جواب داد و حدود 10 دقیقه بعد، این ستاره برزیلی موفق به باز کردن دروازه آرسنال شد. ترنت الکساندر آرنولد با یک حرکت فوق العاده و لایی تماشایی به الکساندر زینچنکو، در سمت راست توپ را به دهانه دروازه توپچی ها ارسال کرد و بابی فیرمینو با یک ضربه سر دقیق توانست دروازه را باز کرده و گل تساوی بخش تیمش را به ثمر برساند.

هیچ بازیکنی در تاریخ لیگ برتر به اندازه روبرتو فیرمینو با 10 گل (بدون احتساب ضربات پنالتی) مقابل آرسنال موفق به گلزنی نشده و این نشان می دهد ستاره برزیلی لیورپول راه دروازه توپچی ها را بهتر از هر بازیکنی بلد است.

1840638
1840639

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا