ورزش

ستاره جدید بارسلونا متولد ۲۰۰۷ است! (عکس)

پائو کوبارسی، ستاره جوان بارسلونا، در اولین بازی‌اش در لالیگا برای این تیم، درخشان ظاهر شد.

به گزارش “ورزش سه”، پائو کوبارسی امشب در ترکیب اصلی بارسلونا برای بازی خارج از خانه مقابل رئال بتیس قرار گرفت. او یک مدافع میانی است و از طریق آکادمی به تیم اصلی اضافه شده است.

کوبارسی متولد ۲۲ ژانویه ۲۰۰۷ در خیروناست. او قبل از پیوستن به بارسا در سال ۲۰۱۸، عضوی از آکادمی خیرونا بود. در همان زمان رسانه‌ها خبر دادند که آکادمی بارسلونا صاحب الماسی در خط دفاع شده است.

کوبارسی در آوریل ۲۰۲۳ به دعوت ژاوی برای اولین بار به تیم اصلی اضافه شد. این مدافع میانی جوان همچنین اولین قرارداد حرفه‌ای خود را با بارسلونا در ۸ ژوئیه ۲۰۲۳ امضا کرد.

ژاوی در پیش‌فصل نیز از این بازیکن دعوت کرد تا در تیم اصلی حضور داشته باشد. سرمربی اسپانیایی با این کار نشان داد که کوبارسی را بازیکن مهمی برای آینده خط دفاعی بارسا می‌داند.

1981597

او در بازی قبلی بارسا مقابل سالامانکا در جام حذفی، به‌عنوان یار تعویضی به بازی رفت و اولین بازی‌اش برای تیم را انجام داد. او همچنین موفق به ثبت یک پاس گل شد.

کوبارسی با عملکرد خوب در بازی قبل اعتماد ژاوی را به‌دست آورد و باعث شد که این مربی او را در ترکیب فیکس بازی امشب قرار دهد. ستاره ۱۶ ساله عملکرد درخشانی داشت و با دقت پاس ۹۴ درصدی نشان داد که مدافعی قابل اعتماد است. او همین‌طور در دوئل‌ها به خوبی کار کرد و چند پاس بلند درخشان را هم برای بازیکنان خط حمله فرستاد. او در نهایت در دقیقه ۸۱ تعویض شد و جایش را به ژوائو فلیکس داد تا در شب تولدش یک نمایش درخشان ثبت کرده باشد.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا