ورزش

ستاره جدید لیورپول: هزار سال است با کلوپ دوستیم!

دومینیک سوبوسلای، ستاره جدید لیورپول، از رابطه صمیمانه و نزدیکش با یورگن کلوپ صحبت کرده است.

به گزارش “ورزش سه”، کلوپ علاقه بسیار زیادی به جذب سوبوسلای داشت و مدیران لیورپول موفق شدند این بازیکن را با قراردادی پنج ساله به خدمت بگیرند. 

قرارداد او با لایپزیش دارای بند فسخ 60 میلیون پوندی بود که پس از توافق شخصی و نهایی با این بازیکن، از سوی مدیران لیورپول به این باشگاه آلمانی پرداخت شد تا او راهی آنفیلد شود. 

این ستاره جدید لیورپول در تصمیمی جسورانه پیراهن شماره هشت که جایگاه خاصی در این باشگاه دارد  و پیش از این به استیون جرارد، اسطوره لیورپول، تعلق داشته را انتخاب کرد تا نشان دهد که از موفقیتش در این تیم اطمینان کامل دارد. 

سوبوسلای در گفتگو با sportal مدعی شد که پیش از امضای قراردادش با لیورپول، چندین بار با کلوپ صحبت کرده و این مکالمات را از دلایل اصلی قبول پیشنهاد این باشگاه دانست. 

1890427

او در این باره گفت:« مشخصا به شما نخواهم گفت که در طول این مکالمات و تماس‌های تصویری که با هم داشتیم چه حرف‌هایی رد و بدل شده است اما می‌توانم این را به شما بگویم که او در صحبت‌هایش به من اطمینان خاطر کامل داد. 

کلوپ علاوه بر این که یکی از بهترین مربیان دنیاست، در عین حال انسانی بسیار دلگرم کننده است. او فوق العاده است و ما صحبت بسیار خوب و جالبی داشتیم. طوری با هم حرف زدیم که انگار هزار است همدیگر را می‌شناسیم و دوست هستیم. من بی‌صبرانه منتظر شروع کار با او هستم.»

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا