ورزش

ستاره جدید لیورپول کاپیتان بعدی را انتخاب کرد

دومینیک سوبوسلای، ستاره جدید لیورپول، معتقد است که ویرژیل فن‌دایک باید بازوبند کاپیتانی را به بازو ببندد.

به گزارش “ورزش سه”، جردن هندرسون در اقدامی عجیب و غیرمنتظره تصمیم به ترک باشگاه لیورپول در پنجره نقل و انتقالات تابستانی گرفته است.
این بازیکن پیشنهادی جذاب از الاتفاق دریافت کرده و قصد دارد مانند بسیاری دیگر از بازیکنان سرشناس فوتبال اروپا در این تابستان راهی لیگ عربستان شود تا دستمزد قابل توجهی را در چند سال پایانی فوتبالش دریافت کند.
استیون جرارد هدایت این تیم را در لیگ عربستان برعهده دارد و این موضوع هم تاثیر بسیار زیادی در تصمیم این بازیکن برای پیوستن به الاتفاق داشته است.
جدایی هندرسون به این معناست که بازوبند کاپیتانی لیورپول هم از دست او خواهد رفت و این باشگاه باید به فکر انتخاب کاپیتان جدیدی باشد که رهبری و هدایت بازیکنان در داخل زمین را برعهده بگیرد.
سوبوسلای که به تازگی به جمع شاگردان کلوپ پیوسته در گفت‌وگو با دیلی میرر بهترین گزینه را برای کاپیتانی این تیم معرفی کرده است: «اگر هندرسون در روزهای باقی‌مانده از پنجره نقل و انتقالاتی از لیورپول جدا شود، بهترین انتخاب ویرژیل فن‌دایک است.»

1884017

فن‌دایک در سال 2018 از ساوتهمپتون به لیورپول پیوست و از آن زمان تا به حال به یکی از مهره‌های کلیدی کلوپ در این تیم تبدیل شده است. او در طول این مدت قهرمانی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا را هم با پیراهن لیورپول تجربه کرده است.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا