ورزش

ستاره رئال دیدار برگشت با سیتی را از دست داد؟

به نظر می‌رسد که حضور داوید آلابا در دیدار برگشت رئال مادرید برابر منچسترسیتی بسیار دشوار خواهد بود.

به گزارش “ورزش سه”، دوشب پیش بود که رئال مادرید در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف منچسترسیتی رفت. خط دفاعی رئال از همان ابتدای بازی عملکرد فوق العاده بدی داشت و سیتی در 10 دقیقه اول موفق شد دو بار دروازه این تیم را باز کند. با این حال نهایتاً شخصیت اروپایی رئال‌مادرید در این بازی به داد این تیم رسید و آنها فقط با یک اختلاف گل شکست خوردند تا همچنان به دیدار برگشت که در سانتیاگو برنابئو برگزار می شود امیدوار باقی بمانند.

پیش از دیدار برابر منچسترسیتی حضور دو ستاره کلیدی رئال مادرید در این بازی با ابهام روبرو بود. با این حال داوید آلابا هر طور که بود توانست در ترکیب اصلی تیمش قرار بگیرد اما دیگر مصدوم لوس بلانکوس یعنی کاسمیرو نهایتاً به بازی نرسید.

ستاره اتریشی در نیمه اول بازی برابر سیتی عملکردی بسیار بد را از خود ارائه داد و گل دوم تیم پپ گواردیولا که توسط گابریل ژسوس به ثمر رسید روی اشتباه عجیب آلابا به دست آمد‌. نهایتاً مدافع رئال مادرید در بین دو نیمه از زمین خارج شد و جای خود را به ناچو داد که به نظر می‌رسد دلیل آن آسیب دیدگی دوباره آلابا بوده است.

در همین راستا اکنون از اسپانیا خبر می رسد که مصدومیت داوید آلابا تشدید شده و او قطعاً دیدار برابر اسپانیول را از دست خواهد داد. همچنین بر اساس گزارش ها ستاره اتریشی به احتمال فراوان در دیدار برگشت برابر منچسترسیتی در سانتیاگو برنابئو نیز غایب خواهد بود.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا