ورزش

ستاره رفسنجان در جام حذفی: حامد لک گل است!

پنالتی تمرین نکن، باید روحیه‌ات خوب باشد

داوود نوشی صوفیانی می‌گوید حامد لک و او به یکدیگر کمک می‌کنند و در نهایت سرمربی تصمیم می‌گیرد چه کسی بازی کند.

به گزارش “ورزش سه”، داوود نوشی صوفیانی، گلر مس رفسنجان در غیاب حامد لک در نیمه نهایی جام حذفی درخشید و با مهار پنالتی در اراک باعث فینالیست شدن تیمش شد. این دروازه‌بان با خبرنگار ما گفت‌وگو کرد.

نوشی صوفیانی در مورد بازی به عنوان گلر دوم گفت: من پارسال ۹تا کلا بازی کردم و همه‌اش کلین شیت بود ولی تصمیم سرمربی وقت بود که کمتر بازی کنم. همیشه تلاشم را کردم و آمارم هم گواه کارم بوده است. هرجا بودم مطیع سرمربی تیم بودم و حتما خیریتی در این موضوع بوده است.

او در مورد فینال جام حذفی گفت: ما با تیم بزرگ سپاهان بازی داریم ولی خدا برای ما چیزهای خوبی را خواسته چون ما حریف‌های خوبی را شکست دادیم تا به فینال برسیم. در نیم فصل دوم با آمدن آقای نویدکیا شرایط تیمی‌مان خیلی بهتر شد و من هم تمام تلاشم را می‌کردم و منتظر فرصت بودم. حالا خداراشکر این فرصت جلوی آلومینیوم اراک برایم رقم خورد و با صحبت‌های آقای رحمان احمدی و محرم نویدکیا واقعا از لحاظ روحی خیلی به من گمک شد و توانستم جواب محبت‌های‌شان را بدهم.

او در مورد آلومینیوم گفت: تیم آلومینیوم تیم خوبی بود. تیم‌های مجتبی حسینی همیشه فوتبال خوبی انجام می‌دهند. امسال هم آلومینیوم با کیفیتی که نشان داده بود شرایط را برای ما سخت می‌کرد ولی ماهم تیم مس رفسنجان بودیم و واقعا حریف‌های گردن کلفتی مثل استقلال و تراکتور را حذف کردیم و این بازی هم شرایط تیمی‌مان خوب بود و آلومینیوم را شکست دادیم.

نوشی صوفیانی راجع به رقابت با حامد لک عنوان کرد: من و حامد خیلی وقت است همدیگر را می‌شناسیم. الان هم دو سال است هم تیمی هستیم و در تراکتور هم با هم بودیم. حامد به شدت پسر خوب، گل و گلر خوبی است و ما کنار رفاقت باهم رقابت می‌کنیم و به همدیگر کمک می‌کنیم و در نهایت تصمیم سرمربی است که چه کسی بازی کند.

این دروازه‌بان در مورد اخبار فساد که پیرامون باشگاه مس رفسنجان وجود دارد گفت: نمی‌شود گفت این اتفاقات روی روح و روان ما تاثیر نگذاشته. واقعا اخباری که می‌شنویم خوب نیست اما ماهم بازیکن هستیم و باید به خاطر آینده‌مان و مردم رفسنجان و آنهایی که ما را حمایت می‌کنند با قدرت جلو می‌رویم.

او در مورد گرفتن پنالتی و تاثیر در صعود تیمش گفت: پنالتی به نظرم تمرین خاصی ندارد و بستگی دارد شرایط روحی روانی گلر چگونه باشد چون پست دروازه‌بانی رابطه مستقیمی با روح و روان دارد. به نظرم در این بازی از لحاظ روحی خوب بودم و با زحمات کادرفنی آنالیز دقیقی از پنالتی‌ها داشتیم. همه دوست داشتند که من پنالتی بگیرم و خدا اتفاق خوبی را جلوی من گذاشت و توانستم جواب زحمات همه را بدهم.

او در پایان راجع به محل برگزاری فینال گفت: استادیوم قزوین به نظرم شرایط خوبی ندارد. اگر بشود در یک استادیوم دیگر برگزار شود خیلی بهتر است. به هرحال فینال جام حذفی است و باید کیفیت چمن و استادیوم خوب باشد. در نهایت تشکر می‌کنم از آقای نویدکیا، رحمان احمدی و همه بچه‌های تیم. همه دوست داشتیم اتفاق خوبی را رقم بزنیم. خوشحالیم که مس رفسنجان برای اولین بار فینالیست جام حذفی شده و امیدواریم با قهرمانی این جام را به شهر رفسنجان تقدیم کنیم.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا