ورزش

ستاره سابق رئال: وقتی هو شدم، نمی‌دانستم چه کار کنم

گرت بیل گفت در رئال مادرید با هیچکس مشکلی نداشته و به مرور زمان با بالا رفتن سنش یاد گرفته که چطور با فشار بازی در رئال و هو شدن کنار بیاید.

به گزارش “ورزش سه”، گرت بیل که در رئال فراز و نشیب‌های زیادی داشت، درباره آن روزها صحبت کرد و گفت وقتی جوان بوده نمی‌دانسته با فشار بازی در رئال چطور کنار بیاید.

او گفت: «یکی از دلایل اینکه به مادرید رفتم بازی کنار بنزما و کریستیانو بود.  پشت سر من هم مودریچ و ژابی آلونسو بازی می‌کردند. فکر کردم فرصت شگفت‌انگیزی است تا به باشگاهی بروم که بازیکنان شگفت‌انگیزی دارد. در رئال لحظات فوق‌العاده‌ای داشتم.

اما بعضی لحظات سخت هم بود که احساس می‌کردم خیلی تنها هستم، این وقتی بود که همه از آدم انتقاد می‌کردند و هو می‌شدم؛ به خصوص دفعه اول که این اتفاق افتاد. خیلی جوان بودم و نمی‌دانستم چطور با این همه فشار و انتظار کنار بیایم.»

1896084

او ادامه داد: «یاد گرفتم همه این‌ها را در ورزشگاه و زمین تمرین بگذارم و به خانه بروم. وقتی جوان‌تر بودم، اگر بد بازی می‌کردم، این را با خودم به خانه می‌بردم. اصلا خوب نمی‌خوابیدم. سن‌ام که بالاتر رفت، یاد گرفتم مشکلات را در همان سر کار بگذارم و به خانه بروم. یاد گرفتم چطور با فشارها کنار بیایم و آنها را جدی نگیرم… هنوز هم از فوتبال لذت می‌بردم اما به جایی رسیده بودم که می‌خواستم وقت بیشتری را با خانواده‌ام بگذرانم.»  

ستاره ولزی از رابطه‌اش با رونالدو هم حرف زد: «می‌دانم مردم از رابطه من با کریستیانو حرف می‌زنند اما من هیچوقت با هیچکس هیچ مشکلی نداشتم. فکر نمی‌کنم هیچوقت با هیچکس جر و بحث کرده باشم. راستش از دوره حضورم در آنجا خیلی لذت بردم.»

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا