ورزش

ستاره فراموش شده برگشت و بهترین شد

بازگشت پرفروغ ایسکو

ایسکو که زمانی در رئال مادرید درخشان کار می کرد ولی چند سالی است شدیدا افت کرده، بازگشتی پرفروغ به میادین داشت و بهترین بازیکن دیدار ویارئال-بتیس شد.

به گزارش “ورزش سه”، ایسکو تابستان سال گذشته بعد از 9 سال حضور در رئال مادرید این تیم را ترک کرد و به سویا رفت ولی دوران حضور او در این تیم کوتاه بود و در نیم فصل به دلیل درگیری با مدیرورزشی باشگاه قراردادش را فسخ کرد.

 او پس از چند ماه دوری از فوتبال اخیرا با رئال بتیس قرارداد بست و قبل از شروع لالیگا نیز قراردادش ثبت شد تا بتواند بتیس را برابر ویارئال همراهی کند.

1909550

در دیداری که بتیس توانست 1-2 میزبانش را شکست دهد، ایسکو عنوان بهترین بازیکن میدان را از آن خود کرد تا بازگشتش را به بهترین شکل جشن بگیرد. هم بتیس سه امتیاز گرفت و هم ایسکو MVP شد.

ایسکو در پایان بازی گفت: «بسیار خوشحالم که بعد از مدت ها بازی کردم. برای اولین بازی و پیروزی تیم بسیار خوشحالم. شما نمی توانید شروعی بهتر از این را تصور کنید. من روزهای بدی را گذراندم ولی الان از نظر روحی و بدنی پیشرفت کرده ام. جا دارد از خانواده، فرزندان و همسرم به خاطر حمایت هایشان در این ماه های سخت تشکر کنم.»

1909551

ایسکو ادامه داد: «چیزی که من دوست دارم فوتبال بازی کردن است و خوشحالم که به این باشگاه آمده ام. بهترین استقبال از من شد و اعتماد به نفس گرفته ام. این تازه شروع کار است و امیدوارم این روند خوب ادامه داشته باشد.»

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا