ورزش

ستاره لایپزیش همه اسلوونی را عصبانی کرد!

تاخیر در پرواز به خاطر تست دوپینگ

بنجامین ششکو، ستاره لایپزیشی اسلوونی، به خاطر تاخیر زیادش در تست دوپینگ باعث شد هواپیمای این تیم با تاخیر زیاد پرواز کند.

به گزارش “ورزش سه”، اسلوونی دیروز برابر دانمارک به تساوی 1-1 رسید در حالی که دقایق زیادی با یک گل عقب بود.

در این بازی بنجامین ششکو، شروعی خوب داشت و ستاره تیمش بود. یک شوت او به تیر خورد و بارها توانست خط دفاعی دانمارک را آزار دهد.

در پایان بازی این مهاجم برای تست دوپینگ فراخوانده شد و ظاهرا به دلیل استرس، با تاخیر زیاد به جمع هم تیمی هایش برگشت. در حالی که بازیکنان اسلوونی بعد از بازی و دوش تازه از رختکن بیرون آمدند و مدت ها بود که همه مصاحبه های خود را انجام داده بودند، او همچنان غایب بود.

ستاره لایپزیش همه اسلوونی را عصبانی کرد!

دقیقا زمانی که کل تیم در اتوبوس منتظر بودند، کار انجام شد و او برگشت. نتیجه این شد که پس از رسیدن به فرودگاه اشتوتگارت، تیم با 41 دقیقه تاخیر به سمت کمپ در ووپرتال برخاست.  

باید دید سسکو با زدن گل به صربستان در بازی روز پنجشنبه از تیمش عذرخواهی خواهد کرد؟

اودر اولین سال حضورش برای لایپزیش در فصل گذشته 14 گل به ثمر رساند و به این ترتیب مورد توجه تمام باشگاه های برتر اروپا قرار گرفت. چلسی، منچستریونایتد، لیورپول و آث میلان از جمله علاقمندان او هستند.
تنها اندکی قبل از شروع مسابقات قهرمانی اروپا بود که او قرارداد خود را برای یک سال دیگر تا سال 2029 تمدید کرد آن هم با دستمزد بسیار بالاتر (حدود 8 میلیون یورو).

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا