ورزش

ستاره ملی‌پوش ایتالیا طعمه جدید یوونتوس شد

مدیران یوونتوس مذاکراتی را برای جذب دومنیکو براردی، وینگر ساسولو، آغاز کرده‌اند.

به گزارش “ورزش سه”، یوونتوس در تلاش است تا تیمش را برای فصل جدید تقویت کند و بازیکنان مدنظر مکس آلگری را هرچه زودتر و در آستانه شروع فصل 24-2023 به خدمت بگیرد. 

جدی‌ترین گزینه مدنظر این باشگاه در حال حاضر براردی است که بسیاری از رسانه‌های ایتالیایی پیش از این خبر داده بودند که علاقه زیادی به پیوستن به یووه و بازی با پیراهن این تیم در فصل پیش رو دارد. 

آلفردو پدولا، خبرنگار سرشناس ایتالیایی، تایید کرده که این بازیکن و یوونتوس خیلی زود به توافق خواهند رسید اما مشکل اصلی بر سر مبلغ مدنظر ساسولو برای فروش او است. 

1904634

مذاکرات بین دو طرف از مدتی قبل آغاز شده است و مدیران ساسولو به یووه اعلام کرده‌اند که تنها در صورتی با جدایی او موافقت خواهند کرد که مبلغ 25 میلیون یورو به علاوه پنج میلیون یورو بند پاداش برای خریدش پرداخت شود. 

از سوی دیگر، پیشنهاد یوونتوس بین 22 تا 23 میلیون یورو است که تا به حال مورد قبول مدیران ساسولو قرار نگرفته است. آنها حاضر هستند دو بازیکن جوان را هم وارد این معامله کنند اما ساسولو از این اتفاق هم استقبال چندانی نمی‌کند. 

براردی دقیقا یک سال قبل در چنین روزهایی قرارداد جدیدی را با این باشگاه امضا کرد که تا ژوئن 2027 ادامه خواهد داشت و یووه در تلاش است که بتواند او را هرچه زودتر از ساسولو جدا کند.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا