ورزش

ستاره پی‌اس‌جی در آغوش رونالدو: تو اسطوره‌ای! (عکس)

مارکو آسنسیو، که امروز با پیراهن پی‌اس‌جی مقابل کریستیانو رونالدو قرار گرفت، با انتشار تصویری از او تمجید کرد و همبازی سابقش در رئال مادرید را اسطوره خواند.

به گزارش “ورزش سه”، مارکو آسنسیو که امسال تابستان رئال مادرید را ترک کرده و به پاری سن ژرمن پیوست، امروز در ژاپن فرصت این را پیدا کرد که مقابل هم‌تیمی سابقش، کریستیانو رونالدو، قرار بگیرد.

آخرین باری که آسنسیو و رونالدو در کنار هم بازی کرده بودند به پنج سال پیش برمی‌گشت که هر دو پیراهن سفیدرنگ رئال را به تن می‌کردند. بعد از آن رونالدو بعد از سال‌ها درخشش در برنابئو پایتخت اسپانیا را ترک کرد و راهی تورین شد تا پیراهن یوونتوس را به تن کند.

1901802

پنج سال بعد آسنسیو هم رئال را ترک کرد و امسال تابستان راهی پاری سن ژرمن شد. او امروز در اردوی تابستانی این تیم مقابل النصر عربستان قرار گرفت. تیمی که از چند ماه پیش کریس رونالدو را در ترکیب دارد. دیدار دو تیم با تساوی بدون گل به پایان رسید، اما کریس رونالدو در این بازی یک ضربه قیچی برگردان تماشایی زد تا همه به یاد گل استثنایی‌اش با پیراهن رئال به یوونتوس در لیگ قهرمانان بیفتند.

آسنسیو که در بازی امروز از دیدن رونالدو خوشحال شده بود به سمت او رفت و ستاره پرتغال را در آغوش گرفت. بعد از بازی آسنسیو یک استوری اینستاگرامی منتشر کرد که تصویر امروز او در آغوش کریستیانو را در کنار عکس دیگری نشان می‌دهد که آسنسیو و رونالدو هر دو با پیراهن رئال همدیگر را بغل کرده‌اند. آسنسیو در این استوری در کنار تصاویر نوشت: “اسطوره کریستیانو”.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا