ورزش

ستاره چلسی دربی لندن را از دست می‌دهد

نیکلاس جکسون، مهاجم چلسی پس از انجام یک عمل جراحی جزئی در فیفادی، از ترکیب تیم ملی سنگال کناره گیری کرد.

به گزارش “ورزش سه”، جکسون به جای پیوستن به تیم سنگال برای انجام عمل جراحی به دلیل یک مشکل جزئی مچ دست، در لندن ماند و احتمال دارد این ستاره چلسی برای دیدار بعدی خود در لیگ برتر مقابل آرسنال در 21 اکتبر کامل آماده نباشد.

این بازیکن 22 ساله از زمان ورود به استمفوردبریج از ویارئال در تابستان امسال 4 گل زده است و موفق شد تا در پیروزی تیمش مقابل برنلی با نتیجه 4-1 ، از گلزنان تیمش باشد. او شروع فصل خوبی نداشت اما به نظر می رسد با روشن شدن موتور تیم چلسی وضعیتش کمی تغییر کرده است و به مرور در تیم جا می افتد.

مهاجم آبی‌ها پس از انجام این عمل، باید یک دوره کوتاه فیزیوتراپی را پشت سر بگذارد و همه هدف تیم پزشکی باشگاه چلسی این است که این بازیکن در دربی لندن مقابل تیم میکل آرتتا که هفته آینده برگزار می شود، بهبودی کامل پیدا کند. خوشبینی ها برای حضور او در این بازی زیاد هستند اما اگر او هم به بازی نرسد مائوریتسیو پوچتینو برای چیدن ترکیبش مقابل یکی از بهترین تیم های لیگ برتر امسال به مشکل جدی می خورد چرا که همین حالا هم لیست بلندی از بازیکنان مصدوم دارد که شامل وسلی فوفانا، ترووه چالوبا، بنوا بادیاشیل، بن چیلول و ریس جیمز می شود.

1938545

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا