ورزش

ستون‌هایی شبیه مالدینی: رویای قهرمانی آتزوری

با کالافیوری، باستونی و….

کارلو آنچلوتی اخیرا گفت ایتالیا فقط یک بازیکن کلاس جهانی دارد، اما یک نسل جوان در آتزوری ظهور کرده که می خواهد همه را انگشت به دهان کند.

به گزارش “ورزش سه”، دیروز لوچانو اسپالتی در حالی که حرکات کششی انجام می‌داد به عکاسان لبخند زد و گفت: «ببینم چطور می‌توانید یک عکس خوب از من بگیرید، نه؟».

ستون‌هایی شبیه مالدینی: رویای قهرمانی آتزوری

او سپس از شوخی با بازیکنان ذخیره در دوئل مقابل آلبانی دست نمی‌کشید، تنها کسانی که در زمین تمرین حاضر بودند (بازیکنان ثابت در سالن وزنه زدند). 

پس از اینکه ایتالیا با پیروزی کار خود را در یورو شروع کرد، همه چیز در اردوی آتزوری شاد و خوشحال کننده به نظر می رسید. برای چندمین بار ثابت شد که هیچ چیز در جهان آرامش‌بخش‌تر از برنده شدن نیست، آینه‌ای که می‌تواند چهره افسرده‌ترین تیم‌ها را تغییر دهد.

اسپالتی برای تمرین یکشنبه یک بازی دستگرمی کوچک پشت درهای بسته (15 دقیقه باز، اما برای مطبوعات) در برابر یک حریف بسیار ویژه یعنی تیم زیر 17 ساله های بروسیا دورتموند تدارک دیده بود. 

2044523

چند صد ایتالیایی مقیم آلمان به امید دیدن ستاره های محبوب خود به درهای کمپ آتزوری در ایزرلون نزدیک شده بودند و لوچانو در نهایت تسلیم شد: آنها می توانند وارد شوند. و حتی بیش از یک ساعت نیز همانجا ماندند و تمرین را تماشا کردند. 

یک تمرین شاد و خندان که نشان می داد ایتالیا بعد از پیروزی برابر آلبانی کاملا به آینده خوشبین شده است. ایتالیا تغییر مود داده و آن بدبینی عمومی، آن تردیدها در مورد تیم جوانی که در مرحله مقدماتی خوب بازی نمی کرد و آن سوء ظن به نسلی که اصولاً استعداد نسل قبل را ندارد، فعلا فراموش شده اند. 

2044527

ایتالیایی ها دیدند که تیم در بازی پرتنش و حساس برابر آلبانی خوب و جنگنده کار کرد و یک گل زود هنگام را با دو گل جواب داد. با دیدن این همبستگی، بسیاری از منفی‌گرایی ها به سرخوشی تبدیل شده است، با ستون‌هایی مانند بارلا، جورجینیو، دوناروما، دی لورنزو یا کیه‌زا و ستاره های تازه واردی مصل اسکاماکا، کالافیوری، باستونی و فراتزی، ایتالیا چهره ای دیگر از خود نشان داد و حالا جرأت می کند دوباره رویاپردازی کند، درست مانند سال 2021.

2044525

ایمان به اسپالتی یک بار دیگر روی جلد مطبوعات ایتالیا که هرگز واقعاً به لوچانو اعتقاد نداشتند، رفته است. به دور از کاتناچوی کلاسیک، لوچانو احترام همه حتی رسانه ها را نیز به دست آورده است. 

بازی بعدی پنجشنبه برابر اسپانیا، صدرنشین گروه است ولی ایتالیا حالا رویایی برای دوردست ها دارد، رویای دفاع از عنوان قهرمانی.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا