ورزش

سرآسیایی: تلاش می کنیم پرچم تیم فجرسپاسی را بالا نگه داریم


سرمربی تیم فجر شهید سپاسی گفت: تمام وجودمان را می گذاریم تا فردا پرچم را بالا نگه داریم و این تیم را بتوانیم با عزت در لیگ برتر حفظ کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، مجتبی سرآسیایی سرمربی تیم فجر شهید سپاسی در صحبت های پیش از بازی فردا با آلومینیوم اراک، ضمن تبریک سال جدید آرزوی سالی پر از خیر و برکت، آبادانی، ارزانی، پر از اتفاقات خوب، بدون بیماری و این که در کشور به شرایطی برسیم که مردم در رفاه نسبی باشند و روزهای بد را پشت سر بگذاریم گفت: حلول ماه مبارک رمضان و ماه رحمت خدا را تبریک می گویم و امیدوارم بتوانیم این ماه رحمت و برکت را درک کنیم و مشمول لطف و رحمت و مغفرت الهی باشیم.

وی افزود: از روزی که افتخار داشتم در مجموعه خوب فجر شهید سپاسی مشغول به کار شوم، به خاطر شرایط زمین شیراز مجبور شدیم بعد از چند جلسه تمرین را ترک کنیم و به تهران رفتیم. اردوی خیلی خوب ۳ روزه را در تهران داشتیم و با تیم خوب گل‌گهر بازی داشتیم. باید تشکر کنم از مجموعه باشگاه گل‌گهر و جناب اسفندیارپور مدیرعامل باشگاه و جناب قلعه‌نویی که خیلی محبت داشتند. هم در بحث انتقال و هم در شرایطی که در آن اردو به وجود آمد و همه عزیزانی که کمک کردند.

سرآسیایی خاطرنشان کرد: بازی خیلی خوبی داشتیم و به یک شناخت نسبی از تیم رسیدیم برای بازی آینده و پس از آن نیز چون در تهران هم برای زمین تمرین مضیغه داشتیم به مشهد آمدیم  و اردوی خودمان را در مشهد دنبال کردیم.

سرمربی فجر شهید سپاسی در ادامه گفت: چند جلسه تمرینی خیلی خوب داشتیم. بازیکنان بسیار باانگیزه داریم که شرایط را کاملا درک می‌کنند. البته باید تشکر کنم از مجموعه باشگاه فجر و مدیران ارشد این مجموعه جناب فلاح و جناب سردار بوعلی که علیرغم همه مشکلاتی که بود محبت کردند و شرایط این اردوی خوب را برای ما فراهم کردند. این چند جلسه اردوی ما هم به خوبی پشت سر گذاشتیم و تمرینات خیلی خوبی داشتیم. تحلیل های فنی خیلی خوبی داشتیم برای ترمیم شرایط فنی فردی و تیمی بازیکنان. آماده می‌شویم برای بازی خیلی مهم و خیلی سخت برابر تیم خیلی خوب اراک که آنها هم در شرایط جدید هستند و کادر فنی بسیار بسیار خوب و با کیفیت دارند.

سرآسیایی افزود: باید تبریک بگویم به مجموعه خوب اراک بابت انتخاب دوست خوبم سید مهدی رحمتی و مجموعه کادر آنها که بار فنی و تجربی بسیار زیادی هم دارند.

وی خاطرنشان کرد: با تحلیل تقریباً کاملی روبروی تیم خوب اراک قرار می‌گیریم. در زمین بسیار باکیفیت ورزشگاه امام رضا که جا دارد تشکر کنم از مدیران آن مجموعه جناب تاج فیروز و مدیران هیئت فوتبال استان خراسان و شورای تامین استان خراسان و نیروی انتظامی که خیلی محبت کردند که علی رغم همه مشکلاتی که در شهر بود و فضای ملتهبی که بود، اما کمک کردند تا شرایط مساعد برای این بازی در جوار حرم علی بن موسی الرضا (ع) آماده شود.

سرمربی فجر شهید سپاسی تاکید کرد: بچه‌های ما به آن درک رسیده اند که ما با چه شرایطی روبرو هستیم. ۷ فینال را پیش رو داریم و در تورنمنتی هستیم که هشت تیم شرکت کننده دارد. ۷ بازی بسیار مهم داریم که برای هر بازی آماده می‌شویم. بازیکنان و باشگاه هم کاملا شرایط را درک کرده اند. تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و تحلیل خیلی خوبی هم روی تیم اراک داریم. هم بازیکنان و هم تمام مجموعه تمام وجودمان را می گذاریم تا انشاءالله فردا در ۹۰ دقیقه بتوانیم پرچم تیم خوب فجر را که مزین به نام شهید عبدالمجید سپاسی است را بالا نگه داریم و این تیم را بتوانیم با عزت در لیگ برتر حفظ کنیم.

انتهای پیام/ ۷۰۰۷۹



سرمربی تیم فجر شهید سپاسی گفت: تمام وجودمان را می گذاریم تا فردا پرچم را بالا نگه داریم و این تیم را بتوانیم با عزت در لیگ برتر حفظ کنیم.

خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا