ورزش

سربازگیری در تمرینات تیم ملی (عکس)

فوتبال ایران به شدت مستعد حواشی و اخبار مربوط به ییرون زمین و نشر تند و تیز آنها در میان هواداران است.

به گزارش ورزش سه، میلاد سرلک بازیکنی است که ممکن بود قربانی حواشی طولانی مدت مربوط به خدمت سربازی دو بازیکن استقلال بشود؛ حسین مرادمند و سیاوش یزدانی که اسفند سال گذشته به خدمت سربازی اعزام شده و مسائل‌شان ماجرای بزرگی در فوتبال ایران آفرید.

این دو که خدمت را تمام کرده و یکی از آنه هم از استقلال رفته، سمبل فوتبالیست‌های سرباز در ایران هستند و هر بازیکنی که در موقعیت آنها قرار می‌گیرد، با آنها مقایسه می‌شود؛ مرادمند در حال حاضر در تیم ملی است و با دریافت کارت پایان خدمت بعد از حضورش در ملوان خیال آسوده‌ای نسبت به آینده دارد اما هم‌تیمی سابقش در‌ پدیده و سپاهان، میلاد سرلک، به تازگی صابون این ماجرا به تنش خورده و باید با حضور مثبت در تیم ملی در همه اردوها حضور داشته باشد تا رفتنش به خدمت ۶ ماه به ۶ ماه به تاخیر بیفتد.

1919369
1919370
1919371

امروز خبرنگاران در دومین سوال از قلعه‌نویی درباره سرلک پرسیدند که او اعلام کرد با توجه به شایستگی‌های فنی این بازیکن را به تیم ملی دعوت کرده است.

سرلک که جزو اولین گروه بازیکنانی است که به تیم ملی پیوسته‌اند، امروز در لحظاتی از تمرین کنار حسین مرادمند مشغول تمرینی بود که سعید الهویی آن را زیر نظر گرفته و به آنها نحوه قرار گرفتن و ایستادن را نشان می‌داد؛ دو بازیکنی که پیشینه یکی از آنها روی آینده دیگری تاثیرگذار بوده است.
 

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا