ورزش

سرمربی بدون اسلحه لیگ برتر در فکر ادامه پیش‌روی

آغاز ماجراجویی مدعی خاموش؛

هفته سوم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران شب گذشته با دیدار نساجی و گل گهر و پیروزی سیرجانی‌ها به پایان رسید.

به گزارش “ورزش‌سه”، این مسابقه‌ای بسیار حساس و سرنوشت‌ساز بود که شاگردان اوزونیدیس با برتری یک بر صفر به سود خود به پایان بردند و سه امتیاز شیرین و حساس رو به اندوخته های خود اضافه کردند، تا نام اوزونیدیس بیشتر در فوتبال ایران بر سر زبان‌ها بیفتد. او حالا 7 امتیاز کسب کرده و در کنار پرسپولیس پشت گل‌گهر را پشت سر سپاهان قرار داده است.

نکته قابل توجه درباره اوزونیدیس اینکه این سرمربی یونانی به شدت با کمبود وینگر و مهاجم روبرو است. قرار بود طی هفته های گذشته ابراهیم بایش به اردوی سیرجانی‌ها اضافه شود که این موضوع به یکباره لغو شد و در پست مهاجم هم مذاکرات مدیران باشگاه با بازیکنی که قرار است در خط آتش تیم قرار بگیرد، تاکنون به نتیجه نرسیده است.

1915425

این موضوعی است که شب گذشته اوزونیدیس در کنفرانس خبری پس از پایان مسابقه به آن پرداخت و گفت:« از اینکه سه امتیاز این بازی را گرفتیم خوشحال هستیم و به تمام بازیکنانم این برد را تبریک عرض می‌کنم. در حال حاضر این ما هستیم که می‌دانیم چه مشکلاتی داریم و همچنین بازیکنانی مصدومی را که در این بازی در اختیار نداشتیم. من قبل از بازی با نساجی هم گفته بودم که ما مانند تیمی به جنگ می‌رویم که هیچ سلاحی در دست نداشتیم.»

با این حال اگرچه دست های اوزونیدیس با مصدومیت علیرضا کوشکی به عنوان یک مهره کلیدی با توجه به آنچه در بازی اول نمایش داد، بسته‌تر هم شده اما این مربی به کارش ادامه داده و پس از تساوی در پیکان توانست 3 امتیاز ارزشمند را به حساب تیمش با ارائه یک بازی هوشمندانه در ورزشگاه وطنی و استفاده از اشتباه حریف، واریز کند.

گفته می‌شود طی روزهای آینده قرار است دو بازیکن خارجی برای تقویت بخش هجومی گل گهر به اردوی تیم اضافه شوند و در فیفادی شهریورماه این فرصت در اختیار سرمربی یونانی و سایر دستیارانش قرار می‌گیرد تا آنها را آماده حضور در مسابقات لیگ برتر کنند. با این وصف می‌توان انتظار داشت که گل‌گهر به ماجراجویی خود در کنار تیم های مدعی قهرمانی ادامه بدهد.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا