ورزش

سرمربی برای ستاره خاطی سنگ تمام گذاشت

ادی هاو، سرمربی نیوکسل، توضیح می‌دهد که تمامی اعضای این باشگاه با حمایت ویژه از ساندرو تونالی استقبال کرده‌اند.

به گزارش “ورزش سه”، وضعیت ساندرو تونالی که در تحقیقات مربوط به شرط‌بندی روی پلتفرم‌های غیرقانونی در فهرست مظنونان دادستانی تورین قرار گرفت، با توجه به شروع مجدد لیگ برتر انگلیس مورد توجه است.

پس از بیانیه منتشر شده توسط باشگاه، ادی هاو، سرمربی  نیوکسل، هم در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی مقابل کریستال پالاس، درباره هافبک این تیم صحبت کرد.

سرمربی نیوکسل گفت:”برای من کاملاً اهمیت است، مهمترین چیز این است که ساندرو خوب است. فراموش کردن جوان بودن او و تغییراتی که در زندگی اش از ایتالیا به انگلیس داشته، برای مردم بسیار آسان است.  کنار آمدن با آن به اندازه کافی سخت است و حالا او در این شرایط هم قرار دارد.

1942192

او درباره حمایت از تونالی ادامه داد:”ما یک تیم فوتبال هستیم، باید از او محافظت کنیم، عشق و حمایت لازم را به او بدهیم تا راه حلی برای مشکلاتی که داشت، پیدا کند. این کاری است که سعی می‌کنیم انجام دهیم. ما گفتگوهای زیادی داشته‌ایم، ارتباط زیادی با او و خانواده‌اش داشتیم.”

سرمربی انگلیسی درمورد میزان محرومیت این بازیکن اضافه کرد:”شخصا نمی‌دانم. افراد دیگری نیز با این موضوع سروکار دارند که ایده بهتری نسبت به من دارند. برای من تمرکز روی خود ساندرو و تمرینات این هفته مهم است.”

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا