ورزش

سرمربی سابق استقلال در مراسم ویژه تیم اسپانیایی

ریکاردو ساپینتو در مراسمی که باشگاه رئال سوسیه‌داد برگزار کرد، حضور یافت.

به گزارش “ورزش سه”، آینده ریکاردو ساپینتو پس از قهرمانی در لیگ قبرس با تیم آپوئل همچنان نامشخص است. این سرمربی پرتغالی پس از جدایی از آپوئل، به نظر می‌رسد که راهی لیگ مکزیک شود، اما تاکنون مقصد بعدی او قطعی نشده است. ساپینتو که در لیگ بیست و دوم روی نیمکت استقلال نشست و قهرمان سوپرجام شد، اما لیگ و جام حذفی را به پرسپولیس واگذار کرد، اکنون در جستجوی فرصت‌های جدیدی است.

ساپینتو اخیراً به عنوان مهمان آنتونی ایراولا، سرمربی کنونی بورنموث، در یک مراسم ویژه باشگاه رئال سوسیداد شرکت کرد. این مراسم به مناسبت پنج سال حضور متوالی رئال سوسیداد در مسابقات اروپایی برگزار شد و دعوت از ساپینتو نیز به دلیل ارتباط قبلی او با این تیم اسپانیایی بود و سرمربی سابق استقلال در موزه چیلیدا لکو حضور یافت.

سرمربی سابق استقلال در مراسم ویژه تیم اسپانیایی

ریکاردو ساپینتو در گذشته سه فصل (۱۹۹۷-۲۰۰۰) پیراهن رئال سوسیداد را بر تن داشت و در این مدت توانست در ۷۰ بازی به میدان برود و ۶ گل به ثمر برساند. حضور او در این مراسم نشان‌دهنده ارتباط خوب او با باشگاه و دوران موفقی است که در اسپانیا سپری کرده است.

با وجود این که ساپینتو همچنان در حال بررسی گزینه‌های مختلف برای آینده حرفه‌ای خود است، هواداران و کارشناسان فوتبال منتظرند ببینند که این مربی پرتغالی چه تصمیمی خواهد گرفت و آیا به لیگ مکزیک خواهد پیوست یا گزینه دیگری را انتخاب خواهد کرد.

2031850

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا