ورزش

سرمربی سابق استقلال: رونالدو در تاریخ بهترین است

او همچنان می‌تواند برای پرتغال موثر باشد

ریکاردو ساپینتو در جدیدترین مصاحبه خود به تمجید از کریستیانو رونالدو پرداخته است.

به گزارش “ورزش سه”، ریکاردو ساپینتو، بازیکن سابق تیم ملی پرتغال، کریستیانو رونالدو را یکی از “بهترین‌های تاریخ فوتبال” می‌داند و علاوه بر “استعداد فوق‌العاده”، بر حرفه‌ای‌گری و جاه‌طلبی کاپیتان تیم ملی پرتغال تأکید می‌کند.

ساپینتو 51 ساله، در زمانی که رونالدو اولین گام‌های خود را در تیم اصلی اسپورتینگ برمی‌داشت، با او هم‌تیمی بود و از همان ابتدا استعداد او را تشخیص داد، نه‌تنها در کریستیانو رونالدو، بلکه در ریکاردو کوارشما نیز که در آن زمان در تیم حضور داشت.

سرمربی سابق استقلال: رونالدو در تاریخ بهترین است

سرمربی سابق استقلال در مصاحبه با خبرگزاری لوسا گفت: “من به رونالدو ایمان داشتم، همان‌طور که به کوارشما نیز بسیار اعتقاد داشتم. آنها دو جوان با کیفیت و سرشار از استعداد بودند. در آن زمان، کوارشما از نظر تصمیم‌گیری و کیفیت بازی، کمی بیشتر از رونالدو پختگی داشت، اما من به هر دو باور داشتم. آنها جوانانی با کیفیت و با استعداد بودند.”

او افزود: “رونالدو یکی از بهترین‌های تاریخ فوتبال است. از نظر استعداد و همه چیز، او واقعاً یک حرفه‌ای بی‌نظیر است، چون اگر به خودش توجه نمی‌کرد و اگر در تمام لحظات دوران ورزشی اش جاه‌طلب و برنده نبود، دشوار بود که در 39 سالگی همچنان بازی کند و به موفقیت‌های کنونی برسد و دوباره به یک جام ملت‌های اروپا بازگردد.”

2042461

ریکاردو ساپینتو، که دوران بازیگری خود را در باشگاه‌های پورتو و سالگوییروش آغاز کرد و در اسپورتینگ به اوج رسید، تأکید کرد که حفظ جاه‌طلبی و تمایل به بیشتر خواستن، پس از کسب تعداد زیادی از عناوین تیمی و فردی، کار دشواری است.

او افزود: “این همان چیزی است که کریستیانو را به‌طور واضح از دیگران متمایز می‌کند. او تفاوت را نه‌تنها به‌واسطه حرفه‌ای‌گری و کیفیتش، بلکه به‌خاطر شخصیت و قدرتش ایجاد می‌کند. او جاه‌طلبی بی‌نظیر و فاکتورهای یک برنده واقعی را دارد.”

2042463

رونالدو برای ششمین بار آماده شرکت در جام ملت های اروپا می‌شود و ساپینتو با اشاره به فصلی که او در النصر داشت و با 50 گل به‌عنوان بهترین گلزن لیگ انتخاب شد، معتقد است که کاپیتان پرتغال همچنان تاثیرگذار خواهد بود.

سرمربی سابق استقلال در پایان گفت: “امیدوارم رونالدو در این دوره از مسابقات جام ملت های قهمانی اروپا همچنان تاثیرگذار باشد، زیرا او همچنان به گلزنی ادامه می‌دهد و در بهترین حالت خود است.”

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا