ورزش

سرمربی سابق تیم ملی: تکواندو بلاتکلیف رها شده است!

سرمربی سابق تیم ملی تکواندو از ۴۰ روز بلاتکلیفی تکواندو انتقاد کرد و گفت: تکواندو از این بابت شدیدا متضرر خواهد شد.

حسن ملکی در گفت‌وگو با ایسنا، با ابراز تاسف از بلاتکلیفی فدراسیون تکواندو پس از برگزاری مجمع این فدراسیون که با انتخاب هادی ساعی همراه بود، اظهار کرد: متاسفم که تا این حد نسبت به رشته پرافتخار ایران بی‌مهری می‌شود. قطعا این موضوع به رشته تکواندو آسیب می‌زند و عواقب آن را در رویدادهای پیش رو خواهیم دید.

سرمربی سابق تیم ملی تکواندو، افزود: اتفاقات اخیری که رخ می‌دهد، زیاد شایسته ورزش کشور نیست. عملکرد وزارت ورزش در مباحث مختلف نیز قابل نقد است و با ادامه این وضعیت، قطعا ورزش ایران متضرر خواهد شد.

وی تصریح کرد: دوستان یک موضوع خیلی ساده را بزرگ کردند تا تکواندو همچنان بلاتکلیف به حال خود رها شود. ۶۰ پیشکسوت تکواندو به وزیر ورزش نامه زدیم که جلسه داشته باشیم تا درباره تکواندو صحبت کنیم، اما تاکنون هبچ جوابی به ما نداده‌اند.

ملکی تصریح کرد: هادی ساعی با رای اعضای مجمع رییس فدراسیون شد اما نمی‌دانم چرا بعد از ۴۰ روز هنوز حکم ریاست او صادر نمی‌شود؟ چنین اتفاقاتی در تاریخ ورزش ایران بی‌سابقه است. تکواندوی روی هواست و قطعا از این بابت ضربه می‌خوریم. هر چند سرپرست فدراسیون زحمت می کشد اما او هم چون می‌داند موقتی است، طبیعی است آن‌طور که باید وقت و انرژی نمی‌گذارد. الان تکلیف کمیته‌های مختلف هم روشن نیست و معلوم نیست چه برنامه‌ای وجود دارد.

پیشکسوت تکواندوی ایران افزود: انتخابات برگزار شد و اعضا آمدند رای دادند و ساعی انتخاب شد، نمی دانم مشکل کجاست که حکم او را صادر نمی‌کنند؟ در کشور ما مثلا ۵۰ میلیون واجد شرایط رای دادن داریم، مگر همه این تعداد می‌آیند برای ریاست جمهوری رای بدهند؟ خب موقع شمارش آرا نیز محاسبه نمی‌شوند. در انتخابات تکواندو هم نماینده وزارت رای نداده است، این یعنی باید تعداد آرای اخد شده محاسبه شود اما برخی تفسیر خودشان را می‌کنند. نصف به اضافه یک رای با نصف منهای یک رای، ۲ اختلاف دارد که الان هم ۲ اختلاف وجود دارد. اگر قرار بود ساعی ۳۰ رای داشته باشد، می‌شد نصف به اضافه یک و نیم رای. حق ساعی است که سریع‌تر کارش را به عنوان رییس فدراسیون منتخب مجمع آغاز کند و ادامه این روند به نفع تکواندو نیست.

انتهای پیام

خبرگزاری ایسنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا