ورزش

سرمربی شاهین؛ این وصله ها به ما نمی چسبد

محمود آرامش، سرمربی تیم شاهین شهرداری بوشهر بعد از حضور در فدراسیون فوتبال از اتفاقات بازی با مس کرمان دفاع کرد.

به گزارش “ورزش سه”، در این بازی پاس اشتباه مدافع تیم شاهین شهرداری بوشهر به مهاجم تیم مس کرمان که موجب برتری یک بر صفر تیم میهمان شد شا ئبه هایی به وجود آورد و همین موضوع موجب شد تا حراست فدراسیون فوتبال مدافع و سرمربی تیم شاهین شهرداری بوشهر را احضار کند.

محمود آرامش، سرمربی تیم شاهین شهرداری بوشهر بعد از صحبت در خصوص اتفاقات این بازی با فدراسیون فوتبال به خبرنگار ما در بوشهر گفت:  آن چیزی که مشخص است شاهین یک تیم اصیل است و هیچ‌وقت به خودش اجازه نمی‌دهد در هیچ برهه‌ای از زمان و در هیچ شرایطی به این مسائل فکر کند و با هزار گرفتاری و مشکلات در این هفتاد سال خودش را به‌خاطر اصالت و قدمتش نگه داشته و این تهمت‌ها به ما نمی‌چسبد. درست است در بازی با مس کرمان که بالای جدول بود و ما قعر جدول بودیم بازیکن ما اشتباهی انجام داد اما همین اشتباه را بازیکن پرسپولیس هم انجام داد، بازیکن است و اشتباه می‌کند. با فدراسیون همین صحبت را کردم و گفتم اشد مجازات را برای فرد خاطی در نظر بگیرید، بالاخره باید با این فساد برخورد کنید ولی اگر واقعیت داشته باشد نه اینکه اتهام بزنید و بعد رها کنید و آن‌ها هم پذیرفتند. ما هم دوست داریم با فساد برخورد کنند اما باشگاه ما مرتکب هیچ خطایی نشده، بازیکن اگر بخواهد کاری انجام بدهد خیلی راه‌های زیادی وجود دارد؛ مشکل خاصی از دید ما نبود.

سرمربی تیم شاهین شهرداری بوشهر در پایان گفت: دوستان خیلی راحت اتهام می‌زنند، مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان گفته مطمئناً بازیکنان شاهین تبانی کرده و خیلی راحت این حرف را می‌زنند؛ آدم باید خدا را هم در نظر بگیرد و دلایلی داشته باشد، مسلما به شاهین که تیمی با اصالت، با قدمت و آبرو است، این وصله‌ها نمی‌چسبد. در فوتبال مشکلاتی وجود دارد ولی این مسائل را از طرف شاهین بوشهر رد می‌کنم.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا