ورزش

سرمربی صربستان: حقمان نبود به انگلیس ببازیم

دراگان استویکوویچ، سرمربی صربستان، می‌گوید تیمش در بازی امشب مقابل انگلیس مستحق شکست نبود‌.

به گزارش “ورزش سه”، تیم ملی فوتبال صربستان در گروه C رقابت‌های یورو 2024 به مصاف انگلیس رفت و با نتیجه 1-0 شکست خورد.

در این بازی جود بلینگام برای انگلیس گلزنی کرد و تلاش صرب‌ها برای جبران این گل تا پایان بازی بی ثمر بود.

سرمربی صربستان: حقمان نبود به انگلیس ببازیم

دراگان استویکوویچ، سرمربی صربستان، درباره بازی امشب گفت:“دوشان تادیچ به دلایل تاکتیکی نیمکت نشین بود، می‌خواستم او را در 45 دقیقه دوم با انرژی تازه داشته باشم. این یک تصمیم تاکتیکی بود.”

بازی؟

یک مسابقه بسیار خوب بود‌. کیفیت بالایی از هر دو تیم دیدیم. انگلیس تیم بسیار خوب و قدرتمندی است، اما ما یک بازی بسیار شجاعانه انجام دادیم؛ سبک فوتبالی که قصد داشتیم بازی کنیم را اجرا کردیم. با تعویض‌ها، ما توانستیم به جایی که می‌خواستیم برسیم و توپ را خوب به کنترل درآوردیم.

عملکرد تیم و نتیجه؟

من به کاری که انجام دادیم افتخار می‌کنم، ما مستحق باخت نبودیم اما به راه خود ادامه می‌دهیم. البته از نتیجه راضی نیستم، اما این چیزی است که اتفاق افتاده و زمان کافی برای استراحت و ریکاوری داریم. ما در مقابل اسلوونی هر کاری از دستمان بر می‌آید انجام می‌دهیم، باید آن بازی را ببریم. امشب را به همه بازیکنان تبریک می‌گویم، به جز نتیجه، هیچ ناامیدی وجود ندارد. باخت را دوست ندارم، اما این بخشی از کار است.”

عملکرد رایکوویچ؟

او عالی بود، او یک دروازه بان بزرگ است. ما سه دروازه بان بزرگ داریم. چند روز پیش تصمیم گرفتم که امروز به او فرصت بدهم و دیدید که عملکرد فوق العاده‌ای داشت.

مصدومیت فیلیپ کاستیچ؟

فردا خواهیم دید که وضعیت چگونه است. او فردا معاینات پزشکی را انجام خواهد داد. از قسمت خارجی زانو احساس درد داشت، ممکن است رباط باشد اما نمی‌توانیم با اطمینان چیزی بگوییم. او اکنون روی زانویش یخ گذاشته و فردا بیشتر مطلع خواهیم شد.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا