ورزش

سرنوشت نامشخص مهاجم جنجالی استقلال برای نیم فصل دوم


سرنوشت نامشخص مهاجم جنجالی استقلال برای نیم فصل دوماستقلال برای نیم فصل دوم" width="1200" height="800">




مهاجم استقلال در آستانه جدایی از این تیم قرار دارد.

به گزارش ایلنا، ارسلان مطهری مهاجم استقلال در پازل تاکتیکی نکونام راهی نداشت و در اکثر بازی‌های لیگ نه تنها بازی نکرد بلکه روی سکوها قرار داشت.

به همین دلیل گفته شد که ارسلان یکی از خروجی‌های استقلال در نیم‌فصل اول است. اما باشگاه استقلال در این خصوص واکنشی نشان نداد و همچنان مطهری جزو بازیکنان استقلال محسوب می‌شود. در همین راستا و با توجه به بی‌توجهی نکونام به مطهری گفته شد که باشگاه پیکان خواستار خرید ارسلان است.

عنایتی سرمربی تیم پیکان خواهان حضور مطهری در تیمش است اما اینطور که اطرافیان او می‌گویند این بازیکن رغبتی برای پیوستن به تیم پیکان ندارد و خواهان ماندن در تیم استقلال است. نکونام از وقتی که تعطیلات لیگ شروع شده، لیست‌های مختلفی به خطیر داده است.

لیست اولیه نکونام که توسط مدیران باشگاه با این ادله که نمی‌توانند آنها را جذب کنند، رد شد و حتی لیست دوم این مربی هم با تردید مدیران مواجه شده است. حتی نکونام لیست سومی به مدیرعامل استقلال داده است و اگر قرار باشد بازیکن جدیدی خریداری شود باید چند بازیکن از لیست خارج شوند که یکی از آنها ارسلان است. اما خود مطهری رغبتی به جدایی از استقلال ندارد.

 

 

 



انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا