ورزش

سرنوشت کریمی در دستور کار هیات مدیره صنعت نفت آبادان

اعضای هیات مدیره صنعت نفت آبادان در خصوص آخرین شرایط زردپوشان نشست برگزار خواهند کرد.


به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا،‌ در روز ششم مهرماه سال 1401 فیروز کریمی به عنوان سرمربی جدید صنعت نفت آبادان انتخاب شد. در 5 بازی که این سرمربی روی نیمکت زردپوشان آبادانی قرار گرفته 2 تساوی و 3 شکست ثبت شده است.

با وجود اینکه پیش از بازی حساس مس کرمان که به نوعی دربی قعر جدولی‌ها محسوب می‌شد 15 درصد پرداخت مالی صورت گرفت، اما صنعت نفت در این بازی با نتیجه 2 بر صفر شکست خورد. این در حالی بود که پارو مدیرعامل و یکی دیگر از اعضای هیات مدیره باشگاه در کرمان حضور داشتند تا از نظر روحی و امکاناتی باشگاه مشکلی نداشته باشد. 

کریمی در روز سی‌ام مهرماه به دلیل کسب نتایج ضعیف به دفتر باشگاه صنعت نفت آبادان دعوت شد. تا جایگاه او بعد از هفته یازدهم خیلی محکم نباشد. در همین رابطه بررسی‌ها حاکی از آن است که اعضای هیات مدیره صنعت نفت قصد دارند چند نشست مشترک برگزار و آخرین شرایط را بررسی کنند. با توجه به وقفه 2 ماهه لیگ برتر فرصت مناسبی برای تغییرات احتمالی فراهم است.

هنوز درباره سرنوشت کریمی(یا ادامه همکاری) تصمیمی گرفته نشده؛ اما این موضوع در دستور بررسی قرار خواهد گرفت. با این اوصاف خبر قطع همکاری با کریمی در تعطیلات لیگ برتر مسئله عجیبی قلمداد نمی‌شود. با توجه به شرایط مالی صنعت نفت شرایط اعضای هیات مدیره برای هر تغییری دست به عصا عمل خواهند کرد.

نباید فراموش کرد که یکی از عوامل اختلاف فیروز کریمی و اعضای هیات مدیره باشگاه صنعت نفت، جذب اسماعیل کرد مدافع مدنظر سرمربی زردپوشان است. اعضای هیات مدیره با این عقد قرارداد مخالفت کردند و قصد ندارند تنها سهمیه باقی مانده خود را به این بازیکن اختصاص بدهند.


انتهای پیام/

منبع خبرگزاری ایلنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا