ورزش

سرپرست تراکتور: زمان بدهید تازه اول لیگ است

قرار نیست کسی جریمه شود

سرپرست تیم فوتبال تراکتور می‌گوید با توجه به تغییرات زیاد این تیم و عدم هماهنگی بازیکنان، جریمه‌ای برای اعضای تیم در نظر گرفته نخواهد شد.

به گزارش ورزش سه، سعید مظفری‌زاده پس از شکست تراکتور برابر پرسپولیس اظهار داشت: شروع فصل است و تیم ما تغییرات زیادی داشته است. دیدید که این بازی نسبت به بازی قبل بهتر بودیم و بازی به بازی بهتر خواهیم شد. بازیکنان بزرگ و شناخته‌شده‌ای داریم اما هنوز هماهنگی لازم بین آنها ایجاد نشده است.

او ادامه داد: ما خودمان هم خیلی ناراحتیم و می‌دانیم که هواداران هم از این نتیجه‌ها خوشحال نیستند اما از آنها می‌خواهم که صبور باشند و مطمئن باشند به این بازیکنان خوب و بااستعداد در چند هفته آینده به هماهنگی لازم را می‌رسیم و نتیجه دلخواه این عزیزان را به دست می‌آوریم.

او در واکنش به اظهارات خمس مبنی بر اینکه تیم کاملا با نظر او بسته نشده است، گفت: لیستی که بسته شد، بر اساس نظر آقای خمس بود. زمانی که من آمدم، لیست را از‌ باشگاه خواستم و دیدم همه نفرات به ترتیب اولویت‌بندی آقای خمس جذب شده‌اند. فقط در نگه داشتن دو سه بازیکن اصرار داشتند تا ترکیب و شاکله تیم خیلی به هم نخورد که آن هم خود بازیکنان یا صحبت کرده بودند و یا انتظارت‌شان بیشتر از انتظار باشگاه بود.

ویدئو: 308028

مظفری‌زاده در‌ پاسخ به اینکه آیا دو شکست جریمه‌ای برای بازیکنان نخواهد داشت، گفت: پاداش و جریمه بر اساس اصولی در باشگاه صورت خواهد گرفت. ما می‌دانیم که بازیکنان هنوز به هماهنگی لازم نرسیده‌اند و به آنها اعتقاد داریم و می‌دانیم همه تلاش‌شان را می‌کنند. منتظر گذر زمان هستیم تا به هماهنگی لازم برسیم و مطمئنم که روزهای خوب ما به زودی از راه خواهد رسید و دل هواداران را شاد خواهیم کرد.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا