ورزش

سرپرست تیم ملی والیبال: ملی‌پوشان شادابی و نشاط خود را از دست داده‌اند

سرپرست تیم ملی والیبال: ملی‌پوشان شادابی و نشاط خود را از دست داده‌اند


سرپرست تیم ملی والیبال ایران گفت: تیم‌مان شادابی گذشته خود را به‌دست نیاورده و بازیکنان همچنان درگیر اتفاقات گذشته هستند و افسوس می‌خورند و می‌دانند که هفته آخر لیگ ملت‌ها بسیار سخت است.

به گزارش ایلنا، ملی‌پوشان والیبال ایران درحال سپری کردن اردوی آماده‌سازی جهت حضور در هفته سوم لیگ ملت‌ها هستند. شاگردان پیمان اکبری هم‌اکنون در کمپ تمرینی در شهر اوزاکای ژاپن حضور دارند و روز شنبه (26 خرداد) راهی مانیل در فیلیپین می‌شوند تا چهار دیدار پایانی خود در لیگ ملت‌های والیبال را برگزار کنند.

امیر خوش‌خبر  سرپرست تیم ملی در خصوص این اردو اظهار کرد: بعد از پایان هفته دوم دور مقدماتی مسابقات لیگ ملت‌های والیبال، فرصتی شش روزه برای برگزاری اردوی تمرینی در اختیار داشتیم و سپس برای شرکت در هفته سوم رقابت‌ها عازم فیلیپین می‌شویم. به همین خاطر، فدراسیون والیبال از قبل برنامه‌ریزی کرده بود تا یک کمپ تمرینی در شهر اوزاکا در اختیار تیم ملی والیبال ایران قرار گیرد و بازیکنان تمرین کنند و سپس به فیلیپین عازم شویم.

وی با ابراز رضایت از شرایط کمپ تیم ملی در اوزاکا گفت: کمپی که در آن مستقر شدیم کاملا ورزشی و حرفه‌ای است و تقریبا در خارج از شهر قرار دارد، تمام کارها و هماهنگی از قبل انجام شده بود و همه چیز آماده بود و بازیکنان به‌خوبی به انجام تمرینات توپی و وزنه پرداختند. پنجشنبه و جمعه (24 و 25 خرداد) نیز تمرینات‌مان در این کمپ ادامه خواهد یافت و ساعت 10 صبح روز شنبه (26 خرداد) عازم کشور فیلیپین خواهیم شد.

سرپرست تیم ملی والیبال ایران در خصوص هفته آخر رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال گفت: هفته‌ پایانی این رقابت‌ها نیز سختی‌های خاص خودش را خواهد داشت. همه می‌دانیم که تیم ملی والیبال ایران در شرایط خوبی نبوده و نیست. ذهن بازیکنان باید در فرصت کوتاه شش روزه‌ای که در اوزاکا بودیم آماده می‌شد. کادرفنی تیم ملی والیبال تمام تلاشش را می‌کند تا بتواند بازیکنان را از شرایط و اتفاقاتی که در رقابت‌های گذشته اتفاق افتاد و ناراحتی از نتیجه نگرفتن خارج کند و آن‌ها را برای حضور در هفته پایانی رقابت‌ها آماده کند.

خوش‌خبر در خصوص شرایط فعلی تیم ملی والیبال ایران گفت: هنوز تیم‌مان آن شادابی خود را به‌دست نیاورده و بازیکنان همچنان درگیر اتفاقات گذشته هستند و افسوس می‌خورند و می‌دانند که هفته آخر لیگ ملت‌ها بسیار سخت است چون تیم‌ها می‌آیند تا هم تکلیف‌شان را جهت حضور در مرحله نهایی لیگ ملت‌ها مشخص کنند و هم آن‌هایی که سهمیه المپیک را به‌دست نیاورده اند برای المپیکی شدن تلاش خواهند کرد. ملی‌پوشان ایران نیز تلاش خواهند کرد تا جایگاه‌شان در جدول رده‌بندی را ارتقا دهند البته این امر با توجه به اتفاقاتی که افتاده کار بسیار سختی است و شرایط تیم ملی والیبال چندان نرمال و خوب نیست اما همچنان شب و روز تلاش می‌کنیم، کادرفنی برنامه‌ریزی و آنالیز می‌کند و با بازیکنان صحبت می‌کنند و امیدوارم تا زمانی که تیم وارد مانیل می‌شود، ملی‌پوشان شادابی و نشاط خود را به دست آورند و برای انجام چهار بازی سخت و مهم آماده شوند.

 



انتهای پیام/

آگهی
دکمه بازگشت به بالا