ورزش

سرپرست کاروان ایران در هانگژو چگونه انتخاب شد؟

از خداحافظی فخری تا انصراف سجادی و انتخاب هاشمی؛

بعد از تعویق یک ساله بازی‌های آسیایی 2022 هانگژو، حالا سرپرست جدیدی برای کاروان ایران جهت شرکت در این رقابت‌ها انتخاب شد.

به گزارش “ورزش سه”، در حالی که حدود یک سال قبل پیمان فخری به عنوان سرپرست کاروان ایران در بازی های آسیایی انتخاب شده بود، با تغییر و تحولات صورت گرفته در راس کمیته ملی المپیک، فخری هم تصمیم به خداحافظی گرفت. البته او فعلا از ایران هم خارج شده و مرخصی یک ساله گرفته و در هیچ سطحی از ورزش ایران حضور ندارد.  
با حضور محمود خسروی وفا و هیئت اجرایی جدید کمیته ملی المپیک در راس کار و تعیین تاریخ جدید بازی های آسیایی 2022 هانگژو، انتخاب سرپرست جدید کاروان در دستور کار قرار گرفت. در جلسه امروز هیئت اجرایی سیدمناف هاشمی، دبیرکل کمیته ملی المپیک به عنوان سرپرست کاروان ایران در بازی های آسیایی هانگژو انتخاب شد.  
هاشمی بعد از انتخابش به عنوان سرپرست کاروان گفت: « اصلی‌ترین گزینه نصرالله سجادی بود اما ایشان صلاح ندانست که قبول مسئولیت کند. همه اعضای هیئت اجرایی در مورد ایشان هم‌نظر بودیم اما نپذیرفت. خسروی وفا پیشنهاد کرد دبیرکل سرپرست کاروان شود اما به شرطی که معاونان از نیروهای جوان باشند. من در جلسه ابراز علاقه نشان ندادم چون فرصت را برای نفرات دیگر می خواستم. قرار شد جمع سه تا پنج نفره کنار من باشند و مباحث را تقسیم کنیم.» 
بدین ترتیب سرپرستی کاروان که در ابتدا در اختیار پیمان فخری بود، با انصراف نصرالله سجادی که در دوره قبلی نیز سرپرستی را برعهده داشت، به سیدمناف هاشمی سپرده شد.

منبع ورزش سه

آگهی
دکمه بازگشت به بالا