ورزش

سعید علیه خاطره تلخ آسیا ۲۰۱۹

عزت‌اللهی‌ مهره غیرقابل تعویض ترکیب امیر؛

عزت‌اللهی با کیفیت بالا و درخشش خود در این دوره از مسابقات جام ملت‌های آسیا، در تلاش است تا خاطره تلخ نبودنش در ۲۰۱۹ را پاک کند.

به گزارش “”ورزش سه، در شب سخت ایران مقابل سوریه در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳، سعید عزت‌اللهی به‌عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد اما با این حال به نظر می‌رسد عزت اللهی پس از اینکه در ۲۰۱۹ غایب بود، اکنون خودش به‌عنوان چهره اصلی تیم قرار است بازی کند.
عزت‌اللهی جام ملت‌های گذشته را در شرایطی از دست داد که فرم خوبی برای ایران داشت و تنها مقابل اسپانیا در جام جهانی ۲۰۱۸ شکست خورده بود؛ در دیدار نیمه نهایی ۲۰۱۹ مقابل ژاپن غیبت او بیشتر از هر بازی دیگری به چشم آمد اما او در قلب زمین در کنار سامان قدوس نقش پررنگی دارد.

1985475

مرد جوان تیم ملی ایران که اغلب او را در مرکز زمین با شماره ۶ در ۲ دوره جام جهانی ۲۰۱۸ و ۲۰۲۲ دیده بودیم، او در هر ۴ بازی ایران مقابل رقبایش حضور داشت و در تمامی بازی‌ها عملکرد خوبی از خود به جا گذاشت. سعید عزت‌اللهی زوج قدوس در هافبک دفاعی بوده است. بازیکنی که نیمکت‌نشینی‌اش در بازی با هنگ‌کنگ حسابی به چشم آمد. سعید در ریتم دادن به تیم و کمک به قدوس، تلاش زیادی کرده است.
عزت اللهی حالا شمار بازی‌های ملی خودش را به عدد ۶۴ رساند و پس از ناصر حجازی، از نادر محمدخانی هم گذر کرد تا بدین ترتیب وارد سی بازیکنان با سابقه تیم ملی ایران شده و جدال مقابل ژاپن می‌تواند سرنوشت‌سازترین بازی دوران او باشد تا با درخشش در بازی مرحله یک چهارم نهایی، خاطره تلخ نبودنش در ۲۰۱۹ را پاک کند.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا