ورزش

سعید معروف در آینده مربی بزرگی خواهد شد

بحث پیرامون انتخاب سرمربی جدید تیم ملی والیبال همچنان به شکل داغی دنبال می‌شود.

به گزارش “ورزش سه”، روز یکشنبه شورای فنی فدراسیون برگزار شد و مقرر گردید که سه‌شنبه یعنی دیروز از گزینه نهایی تیم ملی رونمایی شود. با این حال امروز فدراسیون والیبال کرد که به دلیل حساسیت موضوع و برخی مسائل دیگر این جلسه به روز شنبه یا یکشنبه هفته آینده موکول شده است.

آرش صادقیانی، سرمربی تیم ملی زیر ۱۶ سال ایران و باشگاه هورسان رامسر، یکی از حاضران در جلسه روز یکشنبه بود که درباره سرمربی تیم ملی گفت: “بحث شناخت اهمیت بسیاری دارد. شناخت از بازیکنان، لیگ و مردم ایران و اینکه بحث المپیک هنوز قطعی نشده و باید به آن توجه داشته باشیم و فردی که می‌خواهد تیم ملی را برعهده بگیرد، یک ماه برای این کار مهلت دارد. سه نفر از گزینه‌ها مربیان بزرگی هستند. سعید معروف هم مستعد و باهوش است و در آینده از مربیان بزرگ خواهد شد.”

همچنین امیرحسین منظمی، پیشکسوت والیبال ایران، در این باره اظهار کرد: “شرایط سختی است و باید با مقتضیات زمان پیش برویم و باید شرایطی که مربوط به این زمان است اجرا کنیم. نشد وجود ندارد و امکان حضور در المپیک را داریم و باید تمام تلاش خود را صرف کنیم. اگر یک مربی انتخاب و یک جوان ایرانی را به عنوان دستیار او استفاده کنیم. مربی‌ای را به کار بگیریم که باشگاهی نداشته باشد و زمان کامل برای تیم ملی و شناخت آن داشته باشد. باید تیم ب خوبی هم داشته باشیم و بازیکنان احساس خوبی به مربی داشته باشند و مربی بازیکنان را برای بازی کردن با قلبشان آماده کند. برنامه کوتاه مدت و بلند مدت داشته باشیم.”

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا