ورزش

سلیمان‌زاده: به سمت ما آب معدنی پرتاب می‌کردند/ با سازماندهی و دوربین روشن سراغ حامد لک رفتند

بازیکن تیم فوتبال مس رفسنجان معتقد است بعضی افراد سازماندهی شده به سمت حامد لک رفتند تا جوسازی کنند.


رامتین سلیمان‌زاده در گفتگو با ایلنا، پیرامون تساوی مس رفسنجان مقابل فولاد خوزستان در هفته پنجم لیگ برتر، اظهار داشت: با اینکه این بازی خیلی سخت بود، اما خدارا شکر نمایش خوبی داشتیم و حتی فرصت داشتیم در چند صحنه به گل برسیم. به هر حال باید در نظر داشت که شرایط آب و هوایی خیلی سخت بود. در دمای 40 درجه ارائه بازی مدنظرمان کمی سخت بود. 

وی افزود: فولاد مقابل هوادارانش انگیزه زیادی داشت، به ویژه که این تیم از نظر جدولی قصد داشت برنده مسابقه باشد. اما مس رفسنجان با کنترل بازی شرایط را خوب پیش برد و در ضد حملات فرصت‌های مناسبی هم ایجاد شد. 

بازیکن تیم فوتبال مس رفسنجان درباره عملکرد فاز دفاعی و هجومی تیمش، عنوان کرد: عملکرد تیم ما در فاز دفاعی از ابتدای لیگ تا کنون مناسب بوده و آمار هم همین موضوع را نشان می‌دهد. در مورد فاز هجومی هم به  بازیکنان توانمندی داریم و توپ را خوب در زمین به گردش درمی‌آوریم و موقعیت خوبی ایجاد می‌کنیم؛ اما توپ‌هایمان به گل نمی‌رود. شاید کمی هم بدشانسی بوده که امیدوارم از بازی بعدی رفع شود.

سلیمان‌زاده در خصوص قطع بازی توسط داور و حواشی مربوط به این بازی، عنوان کرد: فولاد معتقد بود ما وقت تلف می‌کنیم، در حالی که کلاً 3 مرتبه بازی متوقف شد. حامد لک دو مرتبه به دلیل مصدومیت روی زمین قرار گرفت که یک مرتبه به دلیل پرتاب نارنجک توسط هواداران فولاد بود. زمان حملات فولاد از سمت هواداران پشت دروازه به سمت ما آب معدنی و سنگ‌های کوچک پرتاب می‌شد. بعد از چندین مرتبه وقفه بازی داور تصمیم گرفت برای حفظ امنیت بازیکنان بازی را متوقف کند. این موارد مرتبط با میزبان بود و هیچ ارتباطی با تیم ما نداشت. 

وی در خصوص حواشی پیرامون این مسابقه عنوان کرد:‌ در بین دو نیمه حامد لک به سخت رختکن در حال حرکت بودیم که یکسری افراد با لباس شخصی و بعضی با لباس ورزشی که در لیست هجده نفره جایی نداشتند، به سمت حامد لک رفتند تا او را تحت فشار قرار بدهند. جالب اینکه چند دوربین‌ هم آنجا بود. یکسری الفاظی به کار برده شد که واقعاً خارج از شان بود. بعد از آن یکی از اعضای تیم فولاد که قصد ندارم نام‌شان را اعلام کنم با پرخاشگری و لگد حامد لک رفت. مطمئنم این موارد سازمان یافته بود تا مثلاً‌ علیه تیم ما به ویژه حامد لک حاشیه‌سازی شود. از آنجایی که لک روی بازی متمرکز بود، توجه خاصی به این حواشی نکرد و قضیه تمام شد.

بازیکن تیم فوتبال مس رفسنجان درباره تقابل با هوادار گفت: در لیگ امسال هیچ بازی آسانی وجود ندارد، با اینکه در خانه خودمان بازی داریم. در هر بازی با شرایط خاص خودش پیش می‌رویم و تلاش‌مان را برای کسب بهترین نتیجه ممکن انجام می‌دهیم.


انتهای پیام/

منبع خبرگزاری ایلنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا