ورزش

سلیمان‌زاده: حاج ملک چندین اشتباه تاثیرگذار انجام داد/ این فصل بازی آسان نداریم

بازیکن تیم فوتبال مس رفسنجان معقتد است حاج ملک با نگاه مغرورانه در عین سهوی بودن اشتباهات، روی نتیجه تاثیرگذار بوده است.


رامتین سلیمان‌زاده در گفتگو با ایلنا، پیرامون تساوی مس رفسنجان مقابل نساجی در هفته اول لیگ برتر، اظهار داشت: فکر می‌کنم 20 تا 25 دقیقه ابتدایی بازی توپ و میدان در اختیار ما بود و بهتر شروع کردیم. شاید نهایتاً 20 دقیقه بازی دست نساجی بود و تا پایان کنترل بازی در اختیار ما بود. ما این موقعیت را داشتیم که با اختلاف چند گل برنده شویم اما موقعیت سوزی و تصمیمات داوری در نهایت منجر به تساوی بازی شد. در مورد مدافع خارجی، او بازیکن توانمند و خوبی است اما کمی زمان می‌برد با تیم هماهنگ شود، این موضوع هم طبیعی است.

وی افزود: معتقدم تمام اشتباهات داور مسابقه سهوی بوده است؛ منتهی اگر در طول نود دقیقه یک یا دو صحنه اشتباه باشد، شما می‌گویید مشکلی نیست. اما وقتی آفساید نمی‌گیرند، پنالتی را نادیده می‌گیرند. گل سالم امید لطیفی را مردود اعلام  می‌کنند، این اشتباهات تاثیرگذار است. نمی‌دانم داور چرا نگاه از بالا به پایین داشت و با غرور رفتار می‌کرد؟ حتی کمک داور به او اعلام کرد که در ضربه پنالتی نساجی بازیکن تمارض کرده است، منتهی داور گفتم من تصمیم می‌گیرم و مسئولیتش با من! 

بازیکن تیم فوتبال مس رفسنجان پیرامون اینکه ربیعی اعلام کرد حاج ملک را برای قضاوت بازی‌های این تیم انتخاب نکنند، تصریح کرد: فصل گذشته عضو باشگاه دیگری بودم و خبر ندارم چه اتفاقاتی میان تیم و این داور رخ داده است، اما صد در صد اشتباهات داور تاثیرگذار بود. امیدوارم در ادامه شاهد این روند نباشیم.

سلیمان‌زاده در خصوص تقابل مس رفسنجان و گل‌گهر سیرجان در هفته دوم لیگ برتر، تصریح کرد: درباره دربی صحبتی ندارم. اما باید بگویم در این فصل هیچ بازی آسانی وجود ندارد و همه تیم‌ها با برنامه‌ریزی وارد زمین می‌شوند و برای کسب پیروزی تلاش می‌کنند. تیم ما هم بازی به بازی پیش می‌رود و برای کسب بهترین نتایج تلاش می‌کند. بعد از سیل کمی مردم شهر رفسنجان اذیت شدند؛ اما با تصمیمات درست زمین چمن مشکلی ندارد و آماده برگزاری مسابقه است.

وی افزود: ما پیش فصل خیلی خوبی داشتیم و از نظر بدنسازی و بازی دوستانه واقعاً روند خوبی داشتیم. بنابراین از نظر بدنی و تاکتیکی در بازی نساجی خیلی آماده بودیم.


انتهای پیام/

منبع خبرگزاری ایلنا

آگهی
دکمه بازگشت به بالا