ورزش

سمیعی: ساپینتو مورد حمایت کامل باشگاه استقلال است/ آمانوف باید به ما پول بدهد

معاون حقوقی باشگاه استقلال گفت: عزیزبک آمانوف بدون اطلاع باشگاه در تمرین تیم دیگری حضور یافته است و باید به ما پول پرداخت کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، فرشید سمیعی درباره برتری 2 بر صفر استقلال مقابل ملوان در جام حذفی اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود. البته دوست داشتیم بازی تا پایان با تعداد برابری از بازیکنان یعنی 11 به 11 باشد. خدا را شکر اتفاقی که افتاد، گرچه تأسف برانگیز بود، اما روی حرکت بچه‌های استقلال نبود. یعنی بچه‌های استقلال کاری نکردند که منجر به خطای بازیکن ملوان و اخراج او شود. خودِ بازیکن ملوان خطا کرد و داور هم اخراجش کرد.

وی در ادامه افزود: ملوان از تیم‌های خوب است و بازی خوبی انجام می‌دهد. این تیم ضدفوتبال بازی نکرده و همیشه بازی رو به جلو ارائه می‌کند. ما امروز برد خیلی خوبی داشتیم و بچه‌ها بازی خیلی زیبایی را انجام دادند. به همه آنها و به ویژه سایپنتو تبریک می‌گویم که مورد حمایت کامل باشگاه قرار دارد.

 

سمیعی درباره صحبت‌های سایپنتو و عذرخواهی بابت اتفاقات اخیر گفت: در حکم اعلام شده یک اشتباه تایپی صورت گرفته بود که تصحیح کردند. تجدیدنظر مربوط به آن و بازی با پیکان ارسال شد. برخی گفتند که این مسئله با عذرخواهی او به حالت تعلیق در می‌آید که این کار صورت گرفت. مجموع محرومیت‌های او برای پنج بازی بود، بازی با ملوان که انجام شد و برای بازی‌های دیگر در استیناف پیگیری می‌کنیم.

معاون حقوقی باشگاه استقلال درباره وضعیت عزیزبک آمانوف عنوان کرد: من شنیدم که او درخواستش را به ایمیل‌های دیگر می‌فرستد. به ایمیل استقلال که هیچ درخواستی نیامده است و چون که نیامده و او بدون خبر و هماهنگی تیم را ترک کرده است و در تمرین تیم دیگری حضور یافته، تخلف کرده است. باشگاه استقلال از حقوق خودش دفاع خواهد کرد و مانع از تضییع حقوقش می‌شود. او حق نداشته بدون توافق و رضایت باشگاه در تمرین تیم دیگری برود و بازی کند. ما برگه‌هایی در قراردادش داشتیم که اگر بخواهد در تیم دیگری حاضر شود، باید مبالغی را به استقلال بپردازد. ممکن است یکی دو قسطش عقب افتاده باشد، اما طبق آنچه که در قوانین آمده است، او باید اعلام می‌کرد، ولی این کار را نکرد.

وی درباره پنجره نقل‌وانتقالاتی باشگاه استقلال گفت: مدیرعامل و قائم مقام باشگاه دنبال جذب بازیکن با نظر ساپینتو هستند. گمان باشگاه بر این بوده است که می‌تواند این کار را انجام بدهد و در واقع مشکلی در این باره وجود ندارد.

سمیعی درباره درخواست 90 هزار دلاری شیخ دیاباته از باشگاه استقلال اظهار داشت: او برای دو ماه اقدام کرده و دادخواست مطالبه وجه را داده بود. البته هنوز چیزی به طور رسمی به باشگاه استقلال ابلاغ نشده است و هر وقت که این کار را انجام شود، اعلام می‌کنیم. قرارداد او از ابتدا افزایش پیدا کرد و دادخواست اولیه 900 هزار دلار بود که ما سعی کردیم مبلغ کمتری محکوم شویم و باشگاه تقریباً به اندازه یک‌هفتم یا یک‌هشتم آن مبلغ محکوم شده است. پس از آن وکلای دیاباته متوجه شدند که قرارداد این بازیکن دو ماه کمتر ذکر شده است و برای آن دو ماه باقیمانده دادخواست مجدد دادند.

وی در پایان درباره وضعیت پرونده بدهی به استراماچونی و موضوع حرفه‌ای‌سازی گفت: از بدو حضور فتح‌الله‌زاده، کمیته حرفه‌ای‌سازی با حضور همه اعضا تشکیل شد. این کمیته قسمت‌ها و آیتم‌های مختلف دارد که بچه‌ها در حال انجام امور مربوط به آن هستند. بدهی مالی یکی از ارکان مهم است و آن بدهی‌هایی که تا قبل از 10 دی قطعی شده باشند، باید حتماً تا 11 فروردین تسویه شوند و هیچ بدهی باقی نماند. یکی از مهمترین پرونده‌ها، پرونده استراماچونی است که فتح‌الله‌زاده شخصاً پیگیری می‌کند و هم و غم او پرداخت این بدهی بوده است. متأسفانه افزایش قیمت دلار، کار را را سخت‌تر کرده، ولی مدیریت باشگاه دنبال آن است که این مبلغ زودتر پرداخت شود و کار به روزهای آخر کشیده نشود.

انتهای پیام/

منبع خبرگزاری تسنیم

آگهی
دکمه بازگشت به بالا