ورزش

سنگ بزرگ مهاجم سابق استقلال برای لیگ برتر

می‌خواهم به رکورد ۴۵۰ بازی برسم؛

اسماعیل شریفات، بازیکنی که از استقلال شهره شد، با وجود ترک اردوی آبی‌پوشان همچنان شغل خود در سطح اول فوتبال ایران را حفظ کرده است.

به گزارش “ورزش سه”، اسماعیل شریفات پس از پیروزی یک بر صفر آلومینیوم برابر استقلال خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: بازی خیلی سختی بود. باید به تیم استقلال خوزستان احترام گذاشت که خیلی خوب بازی کردند و روبروی تیم ما در اراک قلدر بودند. در این چند سال فقط بعضی از تیم‌های بزرگ، آن هم زمانی که تیم ما سرحال نبود، توانستند اینجا امتیاز بگیرند اما امروز استقلال خوزستان خیلی خوب بازی کرد و اوایل نیمه دوم فشار زیادی به تیم ما آوردند.

1910290

او در واکنش به اینکه پس از ورود او به زمین روند بازی تغییر کرد، گفت: زمانی که می‌خواستم وارد زمین شوم، سیستم تیممان تغییر کرد و ۳-۳-۴ شد و من در این سیستم آزادی عمل بیشتری پیدا کردم و راحت‌تر می‌توانستم بازی کنم. خدا کمک کرد و مثمرثمر بودم و سه امتیاز را هم گرفتیم. مبارک هواداران و به خصوص بانوان باشد که برای اولین بار در استادیوم حاضر شدند و ذوق و شوق خاصی داشتند. امیدوارم در اراک شرایطی پیش بیاید که اینجا کسی به راحتی از ما امتیاز نگیرد.

شریفات در واکنش به اینکه باسابقه‌ترین بازیکن فعلی لیگ برتر است، گفت: اول کمک خدا بوده و همیشه خدا هوایم را داشته. بزنم به تخته من در‌ تمام زندگی‌ام بیشتر از ۳-۴ ماه مصدومیت نداشتم. من ۲۲ بازی دیگر هم بکنم، به رکورد ۴۰۰ بازی می‌رسم و به این فکر می‌کنم اگر قسمت بشود، در ۴۵۰ بازی در لیگ بازی کنم.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا