ورزش

سهرابی: تصمیم‌گیری درباره حضور در مسابقات با تکواندوکار نیست/ حق‌شناس به دلیل آسیب دیدگی روی سکو حاضر نشد

رئیس انجمن پاراتکواندو حواشی مربوط به حضور تیم ملی پاراتکواندو در ترکیه را رد کرد و گفت: تکواندوکار تابع تیم ملی است و نمی‌تواند تصمیم بگیرد در چه مسابقه‌ای شرکت کند.

جمشید سهرابی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره حواشی تیم ملی پاراتکواندو در تورنمنت‌های ترکیه اظهار داشت: مسائلی که در مورد تیم ملی پاراتکواندو در استانبول مطرح شده، کذب است و آنها را تأیید نمی‌کنم. چنین مسائلی تنها زحمات این عزیزان را زیر سؤال می‌برد.

وی در ادامه افزود: رقابت‌های جام ریاست فدراسیون جهانی با حضور بهترین‌های دنیا در سطح فنی بالایی برگزار شد و اغلب عنوان‌داران پارالمپیک، جهان و قاره‌ای در این رقابت‌ها حضور داشتند و نمایندگان ایران در هر دو بخش بانوان و آقایان نتایج خوبی کسب کردند که مهمترین نکته آن کسب امتیازات ارزشمند در مسیر کسب سهمیه پارالمپیک بود. در جریان این رقابت‌ها برخی نفرات از جمله حامد حق‌شناس دچار آسیب‌دیدگی شدند و‌ به همین دلیل در مسابقات آزاد شرکت نکردند.

 

رئیس انجمن پاراتکواندو در مورد عدم حضور حق‌شناس روی سکوی قهرمانی و دریافت مدال نقره او توسط علیرضا بخت گفت: در پایان مسابقات مردان به صلاحدید کمیته برگزاری مراسم توزیع مدال رقابت‌های پاراتکواندو به محل برگزاری مسابقات تکواندو در طبقه پایین منتقل شد. همین موضوع باعث شد که حق‌شناس به دلیل آسیب‌دیدگی نتواند در‌ مراسم حضور داشته باشد و برای آنکه سکوی نایب قهرمانی ایران خالی نباشد، یک عضو دیگر تیم را برای دریافت مدال به سکو بفرستیم.

سهرابی راجع به درخواست کارت کشیدن حق‌شناس در بازی نهایی مقابل نماینده ترکیه که از سوی کادر فنی انجام نشد، یادآور شد: این دست مسائل در مسابقات تکواندو طبیعی است، شاید حق‌شناس درخواست کشیدن کارت داده باشد، اما تشخیص اینکه کارت اعتراض و بازدید فیلم چه زمانی انجام بشود با سرمربی است که روی صندلی هدایت تکواندوکار نشسته است. تأکید می‌کنم هیچ اعتراض و بحثی از سوی حق‌شناس که تکواندوکار بااخلاقی است، رخ نداد.

رئیس انجمن پاراتکواندو درباره دلیل غیبت عرب در دو رویداد جام ریاست فدراسیون جهانی و تورنمنت آزاد ترکیه خاطر نشان کرد: وقتی ثبت‌نام تیم‌ها انجام و مشخص شد چه کشورهایی در این رقابت‌ها حاضر هستند، اعضای کادر فنی جدول مسابقات را ترسیم کردند و با توجه به شرایط جدول، تصمیم به عدم حضور امیرحسین عرب که فاقد رنکینگ بود، گرفتند.

وی در مورد عدم حضور حامد حق‌شناس و علیرضا بخت در تورنمنت آزاد ترکیه نیز تصریح کرد: دلیل غیبت حق‌شناس و بخت هم تنها آسیب‌دیدگی بود. نکته مهم اینکه تکواندوکار تابع تیم ملی است و نمی تواند تصمیم بگیرد در چه مسابقه‌ای شرکت کند.

انتهای پیام/

منبع خبرگزاری تسنیم

آگهی
دکمه بازگشت به بالا