ورزش

سه ایرانی در رونمایی لباس قهرمان اروپا(عکس)

سه ملی پوش ایرانی تیم فوتسال والدپنیاس در رونمایی از لباس این باشگاه حضور پیدا کردند.

به گزارش “ورزش سه”، پالما اسپانیا که فصل گذشته با بهره‌مندی و درخشش حسین طیبی به‌عنوان کاپیتان تیم ملی ایران و در اختیار داشتن مسلم اولادقباد توانست به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا دست پیدا کند و در مرحله اول لیگا ناسیونال اسپانیا نیز به صدرنشینی برسد، در فصل جدید سالار آقاپور هم به جمع ایرانی‌های خود اضافه کرده است.

در شرایطی که تیم پالما با حضور طیبی، اولادقباد و آقاپور در فهرست بازیکنان خود در رقابت‌های فصل ۲۴-۲۰۲۳ لیگا ناسیونال فوتسال اسپانیا  شرکت می کند و امشب نخستین بازی خود را مقابل کاتگاس سانتا کولوما انجام خواهد داد، رونمایی پیراهن این باشگاه با حضور سه ملی پوش ایرانی انجام شد.

1918803

پیراهن اول تیم فوتسال پالما مثل فصل گذشته سبز رنگ با یقه‌های بنفش است و پیراهن‌های بنفش و سفید به‌عنوان کیت‌های دوم و سوم این باشگاه انتخاب شده که حسین طیبی، مسلم اولادقباد و سالار آقاپور آن را بر تن کردند.

1918805

سه ستاره تیم ملی فوتسال ایران که در کنار هم امیدوار به قهرمانی در فصل جدید لیگا اسپانیا هستند، در سالن اختصاصی باشگاه پالما پیراهن‌های این تیم را بر تن کردند و مقابل دوربین ژست‌های خاص گرفتند و حالا با این لباس امشب باید به میدان بروند.

1918806

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا