ورزش

سوءاستفاده از تیم‌ غیرفعال پایه؛ درخواست 100 میلیونی از خانواده نوجوانان


فردی به دنبال سوء استفاده از نام یکی از تیم‌های فوتبال پایه تهران است که سه سال است هیچ گونه فعالیتی ندارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، باشگاه دلوار افزار از سال 1382 در رده‌های پایه فوتبال فعالیت گسترده‌ای داشت و در حال حاضر سه سال است که این باشگاه غیرفعال است و هیچ‌گونه تست‌گیری یا حضور در مسابقات ندارد. با این حال فردی با سوء استفاده از نام این باشگاه در تابستان 1401 شروع به تست گیری از بازیکنان تیم‌های پایه کرده است.

ابراهیم میرمحمدی کاپیتان اسبق تیم فوتبال سایپا که سال‌ها در این باشگاه فعالیت کرده در این مورد به خبرگزاری فارس گفت: ما در باشگاه دلوار افزار هیچ گونه هزینه‌ای از تیم‌ها نمی‌گرفتیم و حتی به بازیکنان کمک هزینه هم پرداخت می‌شد با این حال سه سال است که به دلایل مختلف این باشگاه را غیرفعال کرده‌ایم اما در روزهای گذشته متوجه شدم که فردی با نام باشگاه ما و با تغییر یک نقطه در اسم باشگاه مشغول تست گیری است.

وی افزود: نام  باشگاه فرهنگی ورزشی  ما دلوار  افزار است اما فردی به اسم باشگاه دلوار افراز! شروع به تست گیری از بازیکنان کرده و دو شماره تلفن هم در فضای مجازی اعلام کرده است. من به عنوان پدر یک فوتبال آموز با شماره تلفن‌ها تماس گرفتم و گفتم من و پسرم از شهرستان می‌آییم شرایط حضور در تیم شما چیست که گفتند اگر خوب باشید شما را جذب می‌کنیم در غیر اینصورت باید بین 50 تا 100 میلیون تومان هزینه بدهید!

میرمحمدی تصریح کرد: به آن فرد گفتم شما همان باشگاه دلوار افزار هستید که گفت بله! بعد از این مساله من با هیات فوتبال استان تهران تماس گرفتم و با جناب تیموری دبیر هیات صحبت کردم. قرار شد دوشنبه هم نامه‌ای به رئیس هیات فوتبال استان تهران بنویسم و خواهان پیگیری این مساله شوم. می‌خواستم فقط از طریق خبرگزاری فارس به خانواده‌ها در مورد این باشگاه اطلاع رسانی شود زیرا باشگاه ما هزینه‌ای از بازیکنان و فوتبال آموزان نمی‌گرفت و نباید با اسم این باشگاه خوشنام به مردم و علاقمندان به فوتبال آسیبی برسد.

انتهای پیام/


منبع خبرگزاری فارس

آگهی
دکمه بازگشت به بالا