ورزش

سوارز در واکنش به بازنشستگی گل می‌زند

پائولو کالیوی، نایب رئیس باشگاه گرمیو برزیل به شایعات بازنشستگی لوئیس سوارز، ملی پوش اروگوئه‌ای به دلیل مصدومیت زانوی راست واکنش نشان داد.

به گزارش “ورزش سه”، در شرایطی که شایعات در مورد بازنشستگی لوئیس سوارز به وجود آمده بود، ستاره اسبق بارسا با پیراهن گرمیو برزیل بار دیکر درخشید و یکی از گل‌های تیمش مقابل امریکا ام‌جی را در پیروزی سه بر یک‌شان به ثمر رساند.

کالوی، نایب رئیس این باشگاه در یک کنفرانس خبری راجع به سوارز گفت: این حرف‌ها که گفته می‌شود سوارز به دنبال دیدار با مدیران گرمیو برای اطلاع از بازنشستگی است به هیچ وجه صحت ندارد. گرمیو قرارداد خوبی با لوئیس سوارز دارد و هیچکس نمی تواند درباره اتفاقات آینده صحبت کند.

آلبرتو گوئرا، رئیس گرمیو پیش‌تر فاش کرده بود که سوارز به دلیل آسیب دیدگی زانوی راست ممکن است مجبور به پروتز شود. او توضیح داده بود که وضعیت سوارز وخیم است و ممکن است نیاز به کاشت پروتز در زانو داشته باشد.

سوارز در ابتدای سال جاری به گرمیو رفت و به عنوان یکی از بهترین مهاجمان این تیم در 26 بازی، 14 گل به ثمر رساند و 8 پاس گل داد. حال با وجود این شایعات در مورد سوارز، او همچنان در زمین فوتبال به گلزنی مشغول است.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا