ورزش

سوالی که فقط پیمان اکبری جوابش را می‌داند

انتخاب پاسور ا‌ول تیم ملی در هفته سوم لیگ‌ ملت‌ها یک چالش بزرگ برای پیمان اکبری است.

به گزارش “ورزش سه”، تمرینات تیم ملی والیبال ایران برای هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال در کمپ تمرینی جی گرین ژاپن به اتمام رسید و اعضای تیم ملی برای ادامه رقابت‌ها به مانیل فیلیپین سفر کرده‌اند.

تیم ملی والیبال ایران که با پایان هفته دوم دیگر شانسی برای صعود به المپیک و همچنین دور دوم لیگ ملتها ندارد، برای اعاده حیثیت و کسب برد و فرار از قعر جدول در هفته سوم به میدان خواهد رفت.

یکی دیگر از دلایل اینکه می‌تواند هفته سوم را برای هواداران ایرانی جذاب‌تر کند این است که پیمان اکبری سرمربی تیم ملی قرار است در پست پاسور چه بازیکنی را در ترکیب اصلی قرار دهد.

در حال حاضر محمد طاهر وادی و عرشیا به‌نژاد دو پاسور تیم ملی والیبال ایران هستند که قرار است در هفته سوم در ترکیب تیم ملی والیبال قرار بگیرند. اما کدام یک از این دو قرار است در بازی اول تیم ملی در ترکیب ثابت قرار بگیرد را فقط پیمان اکبری سرمربی موقت تیم می‌داند.

با توجه به اینکه وادی در هشت بازی قبلی نتوانسته انتظارات را برآورده کند و انتقادها از او نیز زیاد شده است، احتمالا باید شاهد حضور عرشیا به‌نژاد در ترکیب اولیه تیم ملی باشیم. اگر این اتفاق بیفتد، فرصتی طلایی برای به‌نژاد خواهد بود تا با درخشش در این هفته، از الان جایگاه خود را برای حضور در تیم ملی والیبال ایران برای سال‌های آینده، رزرو کند.

البته باز هم باید یادآور شد تصمیم آخر با پیمان اکبری سرمربی تیم ملی است که با توجه به تمرینات کدام پاسور را در ترکیب قرار خواهد داد. هر چند در حین بازی نیز با توجه به شرایط، قطعا در این پست تغییرات انجام خواهد شد.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا