ورزش

سوتی بزرگ در ویدیوی خداحافظی ستاره چلسی

میسون مونت از خیلی وقت پیش می دانست که می‌رود

هواداران چلسی عقیده دارند که میسون مونت از مدت ها پیش ویدیوی خداحافظی خود را آماده کرده بود.

به گزارش “ورزش سه”، انتقال میسون مونت به منچستریونایتد تقریبا قطعی شده است. این بازیکن چند ساعت پیش با انتشار ویدیویی در اینستاگرام از هواداران چلسی خداحافظی و سعی کرد کمی از عصبانیت آنها بابت انتقالش به یونایتد بکاهد.

هواداران چلسی بعد از اظهارات احساسی مونت بیش از اینکه موضع خود را در مورد او تغییر دهند، موهای این بازیکن را سوژه بحث خود قرار داده و مدعی شدند که ستاره سابقشان از مدت ها پیش این ویدیو را آماده کرده بوده است.

مونت با موهای روشن در ویدیوی خداحافظی اش ظاهر شده و هواداران معتقدند که این، چهره جدید او نیست چرا که ستاره سابق خود را آخرین بار با موهای قهوه ای مشاهده کرده بودند.

1894421

همین چند روز پیش بود که عکس هایی از مونت در زمین تمرین منچستریونایتد منتشر شد؛ عکس هایی که برخلاف ویدیوی روز گذشته، موهای ستاره چلسی در آن قهوه ای است نه بلوند. عکس های موجود در اینستاگرام مونت نیز تایید می کند که موهای او سه هفته پیش، زمانی که در اسپانیا حضور داشت، بلوند بود. به این ترتیب شکی نیست که مونت ویدیوی خداحافظی خود را خیلی قبل تر از توافق نهایی با شیاطین سرخ ضبط کرده بود و این نشان می دهد که این بازیکن نسبت به ترک استمفوردبریچ اطمینان کامل داشته است.

1894422

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا