ورزش

سود انتقال ستاره جدید پالاس برای بارسلونا!

بارسلونا سود قابل توجهی را از انتقال چادی ریاض به باشگاه کریستال پالاس دریافت خواهد کرد.

به گزارش “ورزش سه”، ریاض در سال ۲۰۱۹ راهی تیم جوانان بارسلونا شد و امیدوار بود که بتواند به ستاره آکادمی معروف این باشگاه به نام لاماسیا تبدیل شود. او در سال ۲۰۲۰ به تیم دوم این باشگاه راه پیدا کرد و در سال ۲۰۲۲ در فهرست بزرگسالان بارسا قرار گرفت.

اما شرایط مطابق انتظار این بازیکن مراکشی پیش نرفت و او در نهایت مجبور شد که بارسلونا را به مقصد رئال بتیس ترک کند تا فرصت بیشتری برای حضور در میدان و نشان دادن توانایی‌هایش داشته باشد و همین اتفاق هم رخ داد و توانست توجه چند باشگاه اروپایی را به خود جلب کند.

سود انتقال ستاره جدید پالاس برای بارسلونا!

باشگاه کریستال پالاس که از مدتی قبل مذاکرات برای به خدمت گرفتن این ستاره را آغاز کرده بود دقایقی پیش  اعلام کرد که ریاض به صورت رسمی با قراردادی به ازش ۱۵ میلیون یورو راهی این باشگاه شده و از فصل آینده در لیگ برتر انگلیس توپ خواهد زد. قرارداد او تا ژوئن ۲۰۲۹ ادامه خواهد داشت.

روزنامه موندو دیپورتیوو هم خبر داده است که بارسلونا مبلغ ۹ میلیون یورو از این انتقال دریافت خواهد کرد و البته قرار است یک میلیون یورو از بندهای پاداش گنجانده شده در قرارداد او با کریستال پالاس هم به این باشگاه خواهد رسید که سود خوبی برای آنها به حساب می‌آید.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا