ورزش

سکوت با چاشنی کلین‌شیت، پرواز ادامه‌دار قارتال

اخباری با پیراهن جدید در مسیر تحقق آرزوها

محمدرضا اخباری با ثبت رکورد سه بازی بدون گل خورده یکبار دیگر توانایی های فنی خود را نشان داده و حالا به دنبال روزهای بهتر است.

به گزارش “ورزش سه”، دروازه بان باتجربه فوتبال ایران بعد از سال ها بازی برای تراکتور در نقل و انتقالات تابستانی با مسئولان باشگاه قرمزپوش تبریزی به توافق نرسید و به گل گهر سیرجان پیوست. اگرچه قبل از شروع فصل شایعاتی درباره ناراضی بودن اخباری از شرایط خود در تیم جدید مطرح بود، اما با شروع مسابقات تمرکز بالای این دروازه بان مسائل موجود را از بین برد و مشخص کرد که اخباری روزهای خوبی را پشت سر می گذارد.

دروازه بان باتجربه گل گهر سیرجان در سه مسابقه ابتدایی تیمش در لیگ برتر هیچ گلی دریافت نکرده و با ثبت سه کلین شیت بالاتر از نفراتی مثل علیرضا بیرانوند، سیدحسین حسینی و… در صدرجدول برترین گلرهای لیگ برتر قرار گرفته است.

اخباری که بابت جدایی از تراکتور در نقل و انتقالات و دل کندن از هوادارانی که لقب  «قارتال» را به او داده بودند، ناراحت است برای نشان دادن توانایی های خود انگیزه زیادی دارد و تا اینجای کار نیز به خوبی توانسته خودش را به فوتبالدوستان نشان بدهد.

در فاصله کوتاه تا اردوی تیم ملی حالا این دروازه بان باتجربه یکی از نفراتی است که شانس خوبی برای دعوت به تیم ملی دارد. اخباری در سال های اخیر به اردوهای زیادی از تیم ملی دعوت شده اما هر بار در آستانه تورنمنت ها خط خورده است. او اما با شرایط مناسبی که در گل گهر دارد، تلاش می کند تا خود را به امیر قلعه نویی نشان بدهد و بتواند با اخذ دوباره پیراهن تیم ملی برای حفظ آن بکوشد.

بی شک اوزونیدوس سرمربی یونانی گل گهر نیز از داشتن دروازه بانی مثل اخباری خوشحال است. عملکرد این گلر 31 ساله در جریان بازی با نساجی زیر ذره بین آلین دینکا مربی گلرهای تیم ملی نیز قرار گرفت و همین امر می تواند عاملی برای دعوت دوباره اش به تیم ملی باشد.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا