ورزش

سکوت دوباره گالتیه در مورد ماجرای مسی

سرمربی PSG: این یک مشکل درون تیمی است

کریستوف گالتیه، سرمربی پاری‌سن‌ژرمن، در نشست خبری بعد از بازی با تروا ترجیح داد در مورد حواشی اخیر در مورد لیونل مسی سکوت کند.

به گزارش “ورزش سه”، پاری‌سن‌ژرمن در شبی که نه لیونل مسی را در ترکیب داشت و نه نیمار، با نتیجه 3-1 از سد میهمان قعر جدولی خود تروا گذشت تا با رساندن فاصله امتیازاتش با لانس به عدد 6 به صدرنشینی مقتدرانه خود در هفته های پایانی تداوم بخشد.

کریستوف گالتیه، سرمربی پاری‌سن‌ژرمن، در پایان این دیدار گفت: “ابتدا باید بگویم که از بابت سرمربیگری در پاری‌سن‌ژرمن بسیار خوشحال هستم. کار سختی در طول فصل داشتیم و هرگز تصور نمی کردم که در دور برگشت مصدومیت های متعدد این گونه آزارمان دهد. با این وجود پاری‌سن‌ژرمن فقط یک هدف را دنبال می کند که قهرمانی است.”

او با ابراز رضایت از عملکرد شاگردان در این دیدار گفت: “کاملا حس خوبی از این پیروزی دارم. ما رقابت نزدیک و حساسی برای کسب قهرمانی داریم و نباید دست از تلاش برداریم و به گل فاصله امتیازی را بخوریم.”

سفر مسی به عربستان با حواشی زیادی روبرو شد و گالیته نیز به خاطر این حرکت غیرحرفه ای سوپر استار تیمش را جریمه کرد. سرمربی پاریس در پاسخ به سوالی در این خصوص گفت: “من نمی خواهم صحبت زیادی در این مورد انجام دهم چرا که یک موضوع کاملا خصوصی و درون تیمی است.”

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا