ورزش

سیتی همه راه‌های جدایی این ستاره را می‌بندد

افزایش فشار استراتژی منچسترسیتی برای تمدید قرارداد هافبک پرتغالی این تیم است.

به گزارش “ورزش سه”، منچستر سیتی فشار را بر روی برناردو سیلوا افزایش داده‌ تا او قرارداد جدیدی را با باشگاه امضا کند و به شایعات مربوط به جدایی این ستاره پرتغالی پایان دهد.
صحبت‌ها در مورد خروج هافبک پرتغالی در این تابستان بالا گرفته است، او در فصل گذشته به باشگاه کمک کرد تا سه گانه تاریخی خود را کسب کند.

<a href='https://sayeb.ir/tag/%d9%85%d9%86%da%86%d8%b3%d8%aa%d8%b1%d8%b3%db%8c%d8%aa%db%8c'>منچسترسیتی</a>
با این حال، منچستر سیتی علاقه‌مند است که این بازیکن 28 ساله قرارداد خود را تمدید کند و به برناردو سیلوا یک قرارداد دو ساله پیشنهاد داده است و این علاوه بر دوسالی که از قرارداد قبلی این بازیکن باقی مانده است.
قرارداد جدید، حقوق هفتگی او را به مبلغ 300 هزار پوند افزایش می‌دهد و  منچسترسیتی با افزایش فشارها بر روی این هافبک، به دنبال این است که قرارداد او را تمدید کند و به این ترتیب به شایعات مربوط به بازیکن محبوب پپ گواردیولا خاتمه بدهد.
بارسلونا
بارسلونا از مدت‌ها قبل به جذب این هافبک ریز نقش علاقه داشته و خوان لاپورتا به تازگی اعلام کرده است که می‌خواهد این ستاره پرتغالی را به نوکمپ بیاورد. پاری‌سن‌ژرمن نیز برای بررسی شرایط جذب این بازیکن با منچسترسیتی تماس گرفته است.

1885994

علاوه بر این الهلال نیز تمایل دارد تا این بازیکن را با حقوق هفتگی 500 هزار پوند به خاورمیانه ببرد.
با این حال هیچ باشگاهی تا کنون حاضر به خرید هافبک شماره 20 منچسترسیتی با قیمت 70 میلیون پوند نشده است.
اما در صورت تمایل برناردو سیلوا به ترک منچسترسیتی، باشگاه آماده است تا جای خالی این بازیکن را با ستاره این روزهای اینتر، نیکولو بارلا پر کند.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا