ورزش

سیدجلال الگوی دم دست کاپیتان پرسپولیس

کاپیتان سرخ‌ها یک الگوی کامل در نزدیکی خود دارد و از او کمک می‌گیرد.

به گزارش ورزش سه، امید عالیشاه غیر از پیشرفت در امور فنی و اخلاقی به لحاظ جا افتادن در نقش کاپیتان پرسپولیس هم طی فصل جاری پسرفت محسوسی داشته است و حالا در نقش یک بازیکن کارگشا که اتفاقا رختکن را خوب مدیریت می‌کند چهره‌ای شاخص در تیم خود به حساب می‌آید. 
عالیشاه در رختکن پرسپولیس همان رویه‌ای را دنبال می‌کند که سیدجلال در تیم به وجود آورده بود. در سال‌های کاپیتانی سیدجلال برای پرسپولیس همه بازیکنان حد و مرز خود را می‌شناختند و کسی پا را از حدش فراتر نمی‌گذاشت. 

در تمام فصول گذشته جو رختکن پرسپولیس تحت رهبری سیدجلال حسینی فوق العاده آرام و بی حاشیه بود، خبری از بی انضباطی، دودستگی یا باندبازی و ورود به حواشی نبود و اتحاد و یکدلی حرف اول را می‌زد. 

در چنین جوی بازیکنان تازه وارد هم خیلی زود خودشان را در این محیط آرام و دور از حاشیه با شرایط موجود آداپته می‌کردند و همین مهم یکی از رموز موفقیت تیم طی چند فصل اخیر فارغ از بحث‌های فنی مثل برخورداری از اسکواد و کادر فنی قدرتمند بود. 

در چنین فضایی بازیکنانی که طاقت نمی‌آوردند جدا می‌شدند اما همه آنهایی که ماندنی می‌شدند از اتمسفر ایجاد شده لذت می‌بردند و با حل شدن در تیم از حیث اخلاقی و فنی پیشرفت می‌کردند. 

سیدجلال الگوی دم دست کاپیتان پرسپولیس

امید عالیشاه چند فصل بعد از سیدجلال کاپیتان بود و تمام این مسائل را دید و لمس کرد و با تجربه چندین سال حضور در چنین جوی همان متد و مدل مدیریت رختکن سیدجلال را پیش گرفت و با همان مدل موفق هم شد. 

در واقع سیدجلال برای عالیشاه و سایر بازیکنان بزرگتر پرسپولیس یک الگو بود که همین حالا هم کنار دست‌شان است و می‌توانند از تجربیات و راهنمایی‌های او بهره بگیرند و با ایجاد همان فضای ساکت و بی حاشیه شرایط را برای موفقیت‌های بعدی فراهم کنند.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا