ورزش

سید مجید چشم از توپ برنمی دارد! (عکس)

مجید حسینی پس از مصدومیت شجاع خلیل‌زاده به میدان آمد و دومین حضور در جام ملت‌ها را تجربه کرد.

به گزارش “ورزش سه”، مجید حسینی پس از مصدومیت شجاع خلیل‌زاده به عنوان جانشین او به میدان آمد تا پس از دو جام‌جهانی و برای دومین بار در جام‌ملت‌ها هم به میدان برود.

نحوه ورود حسینی به این مسابقه درست مانند جام‌جهانی 2018 بود، مدافع جوان آن روزهای استقلال پس از مصدومیت روزبه چشمی به عنوان بازیکن جانشین به میدان آمد و با عملکرد خوبی که داشت در جام‌جهانی فیکس شد.

حالا پس از نزدیک به گذشت 5 سال این اتفاق در دیدار با فلسطین هم تکرار شد و پس از مصدومیت شجاع خلیل‌زاده وارد میدان شد و فرصت حضور در ترکیب تیم ملی را پیدا کرد، او این روزها باتجربه‌تر و با سابقه حضور سال‌ها بازی در سوپرلیگ ترکیه برای ایران به میدان می‌رود و از بهترین مدافعان تیم ملی به شمار می‌رود.

1978803

حسینی در این مسابقه در مقابل مهاجمان فلسطین با چالش جدی رو به رو نشد و کار دشواری در خط دفاعی نداشت و در جریان مسابقه با تسلط خوبی در خط دفاعی حضور پیدا کرد.

امیدواریم که مصدومیت شجاع خلیل‌زاده جدی نباشد و بتواند در ادامه مسابقات برای ایران به میدان برود، ایران در این تورنومنت دشوار به تمام بازیکنان در خطوط مختلف نیاز دارد و در هر پست باید بازیکنان پشتوانه باکیفیتی حضور داشته باشند، ایران در خط دفاعی حسینی، کنعانی، خلیل‌زاده و فلاح را در دسترس دارد که در این مسابقات به تمام آنها نیاز خواهد داشت.

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا