ورزش

سیری‌ناپذیر: رئال اروپا را بمباران می‌کند!

قدرتمندتر از کهکشانی شماره یک

رئال مادرید قبل از تابستان و شروع انتقالات، قصد دارد ضرب شست بزرگی به بازار و رقبای بزرگ خود نشان دهد.

به گزارش “ورزش سه”، رئال مادرید متوقف نمی شود. اگرچه هنوز در ابتدای فوریه هستیم، اما باشگاه مادریدی همانطور که مارکا گزارش داده، از قبل اهداف بزرگی را برای بازار تابستان آینده تعیین کرده است. 

پنجره نقل و انتقالاتی که در آن سه نام ظاهر می شود، کیلیان امباپه، آلفونسو دیویس و لنی یورو، که می خواهند تیمی را تقویت کنند که در همین فصل، قدرت خود را با وجود مصدومیت های زیاد نشان داده است.

1914731

سیاست هوشمندانه خرید

لازم به یادآوری است که تابستان گذشته رئال مادرید موفق شد جود بلینگام، ارزشمندترین فوتبالیست اروپا را با هزینه اولیه 103 میلیون یورو به اضافه 30 میلیون یورو متغیرها به خدمت بگیرد که با توجه به عملکرد بازیکن انگلیسی، ارزان نیز به نظر می آید.

بلینگام مورد علاقه بزرگان لیگ برتر، حریص ترین کوسه های فوتبال اروپا، بود، اما این بازیکن رئال مادرید را انتخاب کرد، تصمیمی که باشگاه مادریدی را امیدوار کرده است که همان اتفاق در مورد سه هدف اصلی‌اش برای بازار بعدی نیز تکرار شود.

همان سیاستی که در مورد بلینگام وجود داشت در مورد شوامنی نیز اعمال شد که در سال 2022 با 80 میلیون یورو به رئال پیوست، مبلغی بالا اما برای غلبه بر رقیب بزرگ انگلیسی، لیورپول، لازم بود. در سال 2021، رئال ادواردو کاماوینگا (31 میلیون) را نیز در روز پایانی انتقالات و در رقابت با پی اس جی خرید.

1979766

آنها به تیمی ملحق شدند که قبلاً بازیکنانی مانند کورتوا، میلیتائو، کروس، مودریچ، وینیسیوس و رودریگو و دیگران را گرد هم آورده بود و اسطوره هایی مانند کریستیانو، بنزما، کاسمیرو، واران، بیل، مارسلو و ایسکو نیز در آن درخشیده اند. اکنون  رئال به دنبال یک بازسازی کامل است و می تواند تابستان آینده به طور قطعی این هدف تکمیل شود.

1986987

امباپه

اوج این پروژه، بدون شک، جذب امباپه خواهد بود، بازیکنی که رئال مادرید از سال 2017 او را زیر نظر دارد و حتی قبل از آن، زمانی که در کودکی چند روزی را در والدبباس گذراند تا با باشگاه آشنا شود. با این حال، بازیکن فرانسوی پیشنهاد پی اس جی را قبول کرد و از آن لحظه رابطه او با رئال مادرید انواع و اقسام مراحل و فراز و نشیب های احساسی را پشت سر گذاشته است. 

امباپه در سال 2022 بسیار به پیوستن به باشگاه مادریدی نزدیک بود، اما تصمیم گرفت قرارداد خود را با پی اس جی تمدید کند اما اکنون از تمدید آن خودداری می کند. رئال مادرید که همیشه او را در رادار نگه داشته، اکنون خود را در موقعیتی می بیند که بتواند قراردادی را امضا کند که ستاره فرانسوی به وینی و بلینگام بپیوندد، انتقالی که بدون شک رئال را وارد بُعد دیگری خواهد کرد.

1986787

آلفونسو دیویس

یکی دیگر از اهداف تابستانی رئال، دستیابی به دیویس، مدافع چپ بایرن، است، باشگاهی که معمولاً بهترین مهره های خود را به قیمت طلا می فروشد. این بازیکن کانادایی برای بسیاری بهترین دفاع چپ اروپاست و رئال مادرید مدتی است که در این پست مشکل دارد فرلاند مندی آمده بود تا جانشین مارسلو افسانه ای شود، اما باشگاه معتقد است که موفق نبوده و امضا با دیویس ضروری است. فران گارسیا نیز نتوانسته متقاعد کننده کار کند.

1984378

لنی یورو

آخرین نامی که در صحنه ظاهر می شود، لنی یورو، مدافع میانی 18 ساله از لیل، است، باشگاهی که ارزش این مدافع را حدود 60 میلیون یورو می داند. در این مورد، مانند دیویس، ترفند مادرید استفاده از سناریویی است که تابستان آینده باز می شود، زمانی که هر دو بازیکن وارد سال آخر قرارداد خود می شوند. انتقال یورو نیز یک انتقال ساده نخواهد بود، زیرا این فوتبالیست که از 16 سالگی وارد تیم اول لیل شده، علاقه مندان دیگری هم دارد.

در هر صورت و با وجود مشکلاتی که در راه این سه انتقال در ماه های آینده ظاهر خواهد شد، رئال مادرید نقشه راه خود را از قبل تعیین کرده است. یک برنامه بلندپروازانه برای تقویت تیمی که در حال حاضر نیز انتظارات را برآورده کرده است. صدرنشین لالیگاست و مثل همیشه یک مدعی بزرگ برای فتح لیگ قهرمانان محسوب می شود. رئال مادرید سیری ناپذیر که همیشه بیشتر و بیشتر می خواهد.

منبع: مارکا

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا