ورزش

شاخ مجازی جدید دنیای فوتبال: پسر فیل فودن!

رونی، پسر فیل فودن چند ساعت پس از ورود به فضای مجازی به یک چهره محبوب تبدیل شد.

به گزارش “ورزش سه”، فیل فودن و پسرش رونی که دنیای اینترنت به او لقب “ال وی” را داده است، لحظات هیجان انگیزی را پس از ایجاد حساب کاربری در اینستاگرام برای پسرش سپری می‌کنند.

پس از افزایش میم‌ها در مورد ظاهر فیزیکی پسر فیل فودن، وینگر منچسترسیتی نیز به این موضوع واکنش متفاوتی داشته است: جایی که او تصمیم گرفت از طریق ایجاد حساب اینستاگرام، پسرش بیشتر دیده شود.

درحالی که تنها حدود 5 ساعت از ایجاد حساب کاربری رونی در اینستاگرام می‌گذرد او بیش از 500 هزار دنبال کننده به دست آورده و تنها عکسی که از او روی دوش پدرش منتشر شده هم نزدیک به 500 هزار بار پسندیده شده است.

1891263

فیل فودن همراه با لقب “El Wey” به طرفداران پسرش دلیل بیشتری برای دوست داشتن رونی کوچک داد؛‌ کسی که در رسانه های اجتماعی شور و هیجان زیادی ایجاد کرده است.

فرزند اول وینگر منچستر سیتی به لطف یک میم که در مکزیک ایجاد شد چنین لقبی گرفت. یک کاربر مکزیکی به نام Ervey Wass، عکسی منتشر کرد در آن پسر فودن با پیشانی پهن‌تر از حد معمول دیده می‌شد و یک میم با عکس مذکور همراه با این متن آپلود کرد:”کسی که می داند سیستم لیگ فوتبال انگلیس چگونه کار می کند.”

منبع ورزش سه
آگهی
دکمه بازگشت به بالا